Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Softlead lansează un modul prin care companiile pot urmări procesul de achiziție software

Softlead_Cont Buyer

Softlead, singura platformă de tip marketplace ce ajută companiile să aleagă soluția software potrivită, pe baza ADN-ului digital, anunță lansarea contului de achizitor (buyer). Modulul le permite companiilor care caută o aplicație sau un furnizor de servicii IT să identifice gradul de digitalizare al companiei în timp real, să urmărească fluxul de pași specifici procesului de achiziție software și să ia cele mai bune decizii de transformare digitală în mod personalizat, conform nevoilor specifice.

ADN-ul digital al unei companii este cea mai importantă componentă a deciziilor de digitalizare, deoarece acesta oferă informații complete despre nevoia de înlocuire sau de achiziționare a unei soluții tehnice noi, în raport cu problemele și obiectivele organizaționale, dar și cu industria, mărimea și ritmul de creștere al companiei.

De la începutul anului, 675 de companii au folosit Softlead pentru a solicita mai multe oferte de digitalizare și pentru a contacta companiile IT potrivite nevoii lor, cu 7% mai multe față de perioada precedentă a anului 2020. Valoarea proiectelor de digitalizare a depășit 800.000 de euro, iar cele mai digitalizate industrii au fost reprezentate de producție, servicii, construcții sau retail. De asemenea, prin utilizarea platformei Softlead.ro pentru identificarea soluției software potrivite și pentru a primi mai multe oferte diferite, companiile au economisit în medie peste 2.000 de euro.

Softlead_Cont Buyer

Pentru ca o companie să aleagă soluția software potrivită, este nevoie ca organizația să cunoască problemele, nevoile și obiectivele pe termen mediu și lung. Mai exact, să își definească ADN-ul digital, un atribut specific pentru fiecare entitate.

Softlead este singura platformă care definește ADN-ul digital al unei companii, printr-un circuit intuitiv și prietenos, prin care compania indică apetitul pentru digitalizare, așa cum apare el în trecut, prezent și viitor.

Pe baza acestuia, Softlead generează gratuit un raport personalizat și gradul de digitalizare pe care îl are o companie, precum și recomandări ce vizează fluxurile de transformare digitală pe care le poate demara o organizație. Alexandra Roată, Co-Founder Softlead

Pentru a beneficia de un cont gratuit de achizitor IT, companiile se pot înscrie pe platforma Softlead, completând câmpurile de aici.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.