Softlead, singurul marketplace din România dedicat 100% aplicațiilor software și generării lead-urilor pentru companiile IT, lansează proiectul creativ #SalveazăUnProgramator, al cărui rol principal este de creștere a notorietății și de recrutare a acelor colegi care nu își doresc ca rutina să devină parte a programului de la birou.
Extinderea echipelor sau procesele de selecție și de recrutare necesită o reîmprospătare a viziunii și a modului în care sunt plasate în piața de profil, cu atât mai mult cu cât vorbim despre industrii extrem de competitive. Aflându-ne în una dintre acestea, ne-am gândit să ieșim, încă o dată, din tipare! Astfel, am creat un video al cărui mesaj vine chiar din mijlocul echipei noastre, punând accent pe beneficiile pe care le oferim la birou: flexibilitate, implicare, potențial de creștere, inovație. #SalveazăUnProgramator este un proiect-manifest împotriva rutinei de la birou.
De ce un video cu rol de recrutare?
Într-o industrie cu perspective de creștere uriașe, cu profesioniști care sunt permanent în căutarea acelor beneficii care să le aducă motivare constantă, companiile mici și medii trebuie să țină pasul în direcția dictată de corporații sau de start-up-urile care au primit investiții consistente și care au departamente dedicate resurselor umane. De aceea, pentru a crea diferența și pentru a atrage colegi noi, Softlead a ales comunicarea prin imagini, prin dinamica personajelor desenate, dar care întruchipează fapte reale, de la birou.
Conform CareerBuilder, companiile care apelează la forme neconvenționale de creștere a awareness-ului, cum ar fi crearea unui video dedicat recrutării, au avut cu 34% mai multe aplicări pentru job-urile active. Mai mult decât atât, segmentul de candați vizat inclusiv de Softlead, cel de millenials, petrece ore întregi pe Youtube, România având peste 6.5 milioane de utilizatori lunari ai platformei. Așadar, apetitul pentru video-uri este evident, iar până în 2030, millenials vor fi aproximativ 75% din forța de lucru globală.
Care sunt rezultatele vizate ale campaniei?
Crearea și lansarea unui astfel de proiect video are un dublu rol: acela de creștere a notorietății companiei ca brand de angajator și poziționarea Softlead la nivelul companiilor care investesc în strategii digitale, cât și acela al recrutării efective în principal a developerilor, conform profilului căutat (ex.: PHP/Symfony Mid/Senior), precum și a unor posturi complementare (Business Development Manager, Marketing Specialist). Mai multe detalii despre job-urile disponibile pot fi găsite aici sau aplicările pot fi trimise direct la adresa hr@softlead.ro.