Softlead anunță parteneriatul cu SALESmanago în calitate de reseller oficial al produselor software de tip Marketing Automation, instrumente de marketing ce sprijină activitatea specialiștilor din zonele B2B și B2C în a crea campanii digitale integrate.
Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media.
Soluțiile SALESmanago includ funcționalități precum: Sales Intelligence, managementul lead-urilor, posibilitatea de a monitoriza conversii, circuitul/fluxul acțiunilor de marketing ale unui consumator activ, managementul performanței încasărilor, precum și Big Data Marketing.
SALESmanago este un instrument de tip multichannel, ce acționează în mod integrat pe mai multe platforme distincte, în vederea creșterii ratelor de conversie în contextul acțiunilor personalizate de marketing.
Compania se bucură de o distribuție largă la nivel internațional, fiind poziționată în top 6 platforme de Marketing Automation și având un portofoliu de peste 3500 de clienți în 40 de țări. De acum, SALESmanago își comercializează produsele și prin platforma Softlead. Companiile interesate pot solicita un demo sau o prezentare a planurilor de preț la marketing@softlead.ro.
În acest moment, sunt listate pe Softlead 289 de companii producătoare de aplicații software sau reselleri și peste 580 de soluții din cele mai importante domenii de activitate.