Softelligence, companie românească cu capital privat, specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software de business pentru industriile de servicii financiare (bancare și non-bancare), retail, distribuție, IT&C sau farmaceutice, anunță preluarea drepturilor de dezvoltare și comercializare ale aplicației Kazier, software lansat de firma Zero Paper condusă de George Butunoiu, în anul 2008.
Înțelegerea a fost perfectată la 1 iunie 2014, odată cu integrarea echipei Kazier în compania Softelligence și cu preluarea portofoliului de clienți.
Kazier este o soluție software de Business Process Management și Document Management ce ajută companiile să controleze mai ușor fluxurile de lucru, să gestioneze mai rapid proiectele, contactele și documentele atașate acestora, toate informațiile necesare fiind ușor accesibile într-o arhivă electronică.
Din punct de vedere strategic, preluarea portofoliului Kazier vine ca o completare firească a referințelor pe care Softelligence le deține deja în domeniul bancar și financiar, cu nume precum Volksbank, UniCredit Bank, Piraeus Bank, Exim Bank, OTP Bank, Banca Comercială Carpatica, asigurând companiei un număr semnificativ de clienți în industria serviciilor financiare. Softelligence și-a consolidat de-a lungul timpului un portofoliu reprezentativ de clienți în servicii financiare (bancare, asigurări, leasing și altele) precum ING Bank, Raiffeisen Bank, BCR, Allianz-Asigurări, Allianz Pensii Private, Mercedes-Benz Financial Services, Deutsche Leasing, Agricover IFN, Generali sau Aon Insurance Broker. În acest context al lărgirii portofoliului de clienți, Softelligence și-a luat angajamentul de a le oferi tuturor servicii software de business integrate la cele mai înalte standarde de calitate.
Atât din punct de vedere operațional, cât și comercial, intrarea soluției Kazier în portofoliul Softelligence facilitează accesul clienților actuali la un mix de servicii de cea mai înaltă calitate, de la consultanță și dezvoltare de soluții software de business (CRM, BI, Collaboration, Web & Mobile), până la dezvoltare de produse și soluții ‘la cheie’, precum Softelligence e-Business Suite și Softelligence e-Broker.
“Expertiza dobândită de Softelligence în proiecte importante derulate alături de clienții săi din varii industrii va fi pusă la dispoziția companiilor ce utilizează în prezent soluția Kazier. Misiunea Softelligence este aceea de a susține transformarea companiilor în contextul unui ritm foarte alert de evoluție a tehnologiei prin talent, inovație și muncă de echipă. De aceea, clienții Kazier vor beneficia de experiența unei echipe complete, pasionate și dinamice, cu competențe tehnice, de project management sau de consultanță de business certificate, pregătită să ofere cele mai înalte standarde pentru orice provocare tehnică, atât în zona de proiecte noi, cât și în cea de suport a aplicației.” spune Adrian Blidăruș, Managing Partner, Technical & Operations Softelligence.
„Parteneriatul cu Softelligence a fost o decizie firească pentru Zero Paper, întrucât soluția Kazier poate servi unor scopuri de business mult mai complexe, având însă nevoie atât de soluții complementare deja implementate cu care să se integreze, cât și de dezvoltări de produs în acest sens. Expertiza Softelligence va aduce cu siguranță plus-valoare soluției Kazier, dar și clienților care o utilizează, prin includerea acesteia într-o strategie de dezvoltare de produs pe care Softelligence o are în vedere în perioada următoare. Așadar, decizia ca aceasta să continue în portofoliul Softelligence a fost luată din dorința de dezvoltare și perfectare a soluției Kazier.” declară George Butunoiu, Managing Partner Zero Paper.
Pentru anul curent, Softelligence estimează o cifră de afaceri de 1,5 milioane de euro și o profitabilitate de peste 14%. Iar planul de creștere pe următorii trei ani vizează prezența în mediul internațional prin livrarea de servicii software de business, dar și prin exportul de produse proprietate intelectuală Softelligence EBS, Softelligence Kazier și Softelligence e-Broker. Pentru atingerea obiectivelor, compania își propune să promoveze în piață un mix de servicii și soluții software diversificate și integrate și să investească în dezvoltarea soluțiilor software proprii sau achiziționate, cu o adresabilitate cât mai mare, care să îi permită să devină furnizorul preferat de servicii software de business.
Pentru mai multe informații despre serviciile oferite de Softelligence, puteți consulta site-ul companiei: www.softelligence.ro.