Compania de tehnologie și consultanță Softelligence investește în 2021 în dezvoltarea sustenabilă a societății prin educație și inovație și va derula în acest an programul de CSR „Generation Tomorrow”. Acest program va include inițiative de susținere a unor proiecte cu impact social pozitiv pe termen mediu și lung.
„Softelligence – Generation Tomorrow” va avea patru etape, cu frecvență trimestrială. Compania va susține acest program atât prin implicarea activă a mentorilor din echipa Softelligence, dar și prin derularea de activități de promovare a unor proiecte la nivel educațional desfășurate de către companie, ONG-uri sau alte entități.
Prima activitate din cadrul programului „Generation Tomorrow” îl reprezintă susținerea “UPtown Ecothon” – city planning & environment hackathon. Evenimentul este organizat de “Robo-Sapiens”, echipa de robotică a Colegiului Național “Spiru Haret” din București și va avea loc online în perioada 26-28 februarie 2021.
UPtown Ecothon este primul hackathon organizat de liceeni și are ca scop explorarea unor soluții pentru rezolvarea problemelor existente și îmbunătățirea infrastructurii actuale a Bucureștiului cu ajutorul tehnologiilor precum: artificial intelligence sau robot process automation. Temele hackathonn-ului sunt city planning și environmental awareness.
Elevii își propun să ajute la îmbunătățirea mai multor aspecte ale orașului, precum transportul în comun, spațiile verzi sau gestionarea deșeurior și a energiei, stimulând creativitatea și spiritul de lucru în echipă. Proiectul se adresează elevilor de liceu, studenților, dar și profesioniștilor din diverse organizații (persoane cu vârsta cuprinsă între 16 – 26 ani).
“Am demarat Softelligence – Generation Tomorrow cu obiectivul clar de a contribui la o societate mai bună. În decursul acestui an ne propunem să sustinem o serie de proiecte care au impact pozitiv, fie în crearea unui orașe sustenabile, fie în viitorul tinerilor. UPtown Ecothon este un astfel de proiect – inițiat și coordonat de o echipă de tineri care doresc să facă mai bun orașul în care trăiesc. Atunci când am auzit pentru prima dată de proiectul lor, am știut că trebuie să să îl susținem”, a declarat Adrian Blidăruș, CEO Softelligence. “Un alt factor care ne-a determinat să ne implicăm activ este faptul că acest hackathon este fundamentat pe aceleași valori ca și compania noastră – de a genera valoare prin tehnologie, creativitate și muncă în echipă”, a mai adăugat Blidăruș.
În următoarele luni vor fi derulate și alte etape ale programului CSR „Generation Tomorrow” Compania își propune să identifice și să selecteze acele proiecte care utilizează tehnologia, creativitatea sau munca în echipă pentru a genera schimbări benefice la nivelul întregii societăti.
„Generation Tomorrow” se alatură altor initiative anterioare ale Softelligence de a susține comunitatea, precum colaborarea cu Asociația Hope and Homes for Children, programul Ajungem Mari, Asociația T.I.B.E.R.I.U.S sau SOS Satele Copiilor România.