propriei platforme Softelligence EBS
Softelligence, companie specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software de business, anunță pentru prima jumătate din 2015 o creștere de 60% a cifrei de afaceri față de perioada similară din 2014, estimându-se pentru anul în curs o cifră de afaceri de peste 2 milioane euro. Creșterea se datorează proiectelor dezvoltate alături de jucători importanți din Europa Centrală și de Est și a vânzării propriei platforme Softelligence EBS.
Astfel, exportul de software reprezintă aproximativ 30% din cifra de afaceri Softelligence pentru primele luni ale acestui an. Cele mai importante proiecte au vizat dezvoltarea unor sisteme complexe în zona de vânzări și achiziții, principalele verticale de business fiind domeniul bancar, producție și servicii. Țările în care Softelligence a activat până în prezent sunt Marea Britanie, Suedia, Germania și Austria.
“Clienții internaționali aleg companiile românești grație cunoștințelor solide și certificărilor dobândite în zona de dezvoltare software, Project Management și analiza de business. Acum avem o șansă uriașă de a fi un adevărat motor regional pentru serviciile IT și produse software din Europa de Sud-Est, experiența și înțelegerea culturală fiind cu siguranță în avantajul nostru.”, menționează Teodor Blidăruș, Managing Partner Softelligence și Vicepreședinte ANIS România.
Creșterea alertă a Softelligence vine și în contextul în care companiile românești de software și servicii IT au înregistrat venituri cu 13% mai mari în 2014 față de 2013, conform Studiului „Romanian Software and IT Services Industry”, făcut public în luna iunie 2015 de către ANIS – Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii și realizat de către PAC – Pierre Audoin Consultants.
În următoarele luni, Softelligence vizează extinderea în piețele internaționale deja cunoscute, alături de livrarea unui model complex de servicii Software Enterprise. “Atât cele mai recente studii, cât și interacțiunea directă cu jucători importanți din varii domeni, ne arată încă o dată orientarea puternică spre soluții enterprise performante, dublate de adopția celor mai noi tehnologii și tendințe din piață: Mobility, Cloud computing, Big Data și rețelele de socializare.”, continuă Teodor Blidăruș.
Softelligence a dezvoltat proiecte de succes în sectorul de servicii financiar bancar și non-bancar din România. Printre companiile partenere se numără Allianz, Raiffeisen Insurance Broker, ING Bank, Mercedes Benz Financial, Mol, Flanco sau Henkel, lideri de piață în industria bancară, de asigurări și brokeraj, servicii financiare și retail.
Pentru mai multe informații despre Softelligence și cele mai noi tendinte pe piața software, puteți consulta website-ul companiei: //www.softelligence.ro/market-trends/white-papers.aspx.