- Noul director de HR raportează direct CEO-ului local, Manuel Fernandez Amezaga, şi face parte din echipa executivă a companiei
- Responsabilitățile noii membre a echipei Sodexo includ transformarea și dezvoltarea organizațională, recrutarea, motivarea și retenția talentelor
- Anterior, Florentina a ocupat roluri de management în organizaţii din industria bancară şi farmaceutică și are o formare de bază în psihologie generală
Sodexo Benefits & Rewards Services (BRS) România, liderul pieței locale de beneficii extra salariale, o numește director de HR pe Florentina Ciontea, un specialist cu peste 15 ani de experiență în multiple arii de resurse umane. Florentina aduce în cadrul Sodexo BRS expertiza sa în dezvoltarea și implementarea de strategii de transformare a culturii organizaționale, dar și pasiunea pentru oameni, dezvoltare personală și leadershipul schimbării.
Cu o formare de bază în domeniul psihologiei, Florentina este interesată de neuroştiinţă, care ne oferă astăzi dovezi clare conform cărora competenţele sociale, precum empatia, ascultarea activă sau lucrul în echipă, joacă un rol foarte important în crearea unui mediu de lucru productiv şi atractiv.
Obiectivul său principal este crearea unui context de muncă în care se încurajează dezvoltarea personală și profesională a membrilor echipei, în sinergie cu strategia de business a companiei.
„Pentru mine departamentul de HR are rolul de facilitator al creşterii business-ului prin crearea unui mediu de lucru în care oamenii să se poată exprima, dezvolta şi contribui la realizarea unui obiectiv care are sens pentru ei. Cred că totul începe cu ceea ce facem în fiecare zi, acele lucruri mici care vor face diferenţa pentru colegi. Misiunea noastră este să creăm o experiență personalizată și sustenabilă, la job și nu numai”, spune Florentina Ciontea, director de HR al Sodexo BRS România.
În cadrul Sodexo BRS, Florentina este responsabilă de transformarea și dezvoltarea organizațională, retenția şi atragerea talentelor precum şi de procesul de dezvoltare și training, toate acestea reflectându-se în starea de bine a angajaților.
De-a lungul carierei, a fost partener strategic pentru echipe de leadership, a coordonat cu succes procese de transformare organizaţională şi a dezvoltat și implementat programe de învățare în cadrul echipelor.
„Rolul unui lider de HR este să implementeze cele mai noi practici în domeniu şi să pună accentul pe fericire şi la locul de muncă. La Sodexo, ne dorim pentru clienții noștri echipe fericite și afaceri performante, iar pentru a le putea oferi aceste lucruri, este esențial să le cultivăm, în primul rând, în echipa noastră. Cred că doar prin crearea unei culturi organizaționale propice putem reuși să creștem și, apoi, să oferim mai departe şi altor companii instrumente și soluții optime pentru angajații lor”, adaugă noul director de HR al Sodexo BRS, Florentina Ciontea.
Înainte să se alăture echipei Sodexo, ea a lucrat în companii precum Novo Nordisk, Intesa Sanpaolo Bank România, Unicredit Țiriac Bank și Banca Românească.