Sodexo Benefits and Rewards Services, lider global în beneficii extrasalariale şi soluţii pentru creşterea implicării angajaţilor la locul de muncă, devine PLUXEE, pentru a:
- Sprijini într-un mod mai consistent companiile în fața schimbărilor de pe piaţa muncii și a nevoilor individuale de wellbeing și împlinire profesională ale angajaţilor
- Susţine în continuare implementarea strategiei de creștere a companiei, creând și mai multă valoare pentru toţi partenerii săi
- Pregăti proiectul de separare și listare la bursă anunțat pe 5 aprilie 2023
Aurélien Sonet, CEO PLUXEE a spus: «PLUXEE este un nou brand digital, optimist și inovator, care înglobează viziunea și planurile noastre ambițioase pe o piață în creștere. Prin acest brand nou, dorim să ne remarcăm pentru ceea ce suntem. Identitatea noastră puternică va fi un factor de diferențiere pentru clienții și partenerii noștri și pentru atragerea de noi talente, în special în mediul digital».
De ce un nou brand?
- PLUXEE, partenerul preferat al organizaţiilor pentru o experiență digitală excelentă a angajaților
- Prin adoptarea unei noi identități, activitatea Benefits and Rewards Services își propune să se diferenţieze mai puternic pe o piață extrem de dinamică.
- PLUXEE va permite clienților săi să-și amplifice brandul de angajator oferind angajaților lor soluții inovatoare și personalizate, în contextul schimbărilor majore de pe piaţa muncii.
- PLUXEE își propune să ajute fiecare angajat să se bucure mai mult de ceea ce contează cu adevărat pentru el.
- PLUXEE, un jucător puternic prezent în 31 de țări, are toate atuurile pentru a valorifica potențialul unei piețe în creștere și în mare măsură subpenetrate: know-how dobândit de-a lungul a peste 45 de ani de activitate, performanță solidă, viziune și angajament pe termen lung al acționarului său de referință, familia Bellon și contribuţia sa în proiecte de responsabilitate socială, care stimulează implicarea angajaților săi.
PLUXEE susţine un plan strategic ambiţios
Ca parte a planului strategic pentru 2025, PLUXEE intenţionează în primul rând să:
- Accelereze activitatea sa de referinţă în domeniul beneficiilor extrasalariale care pot fi utilizate pentru plata mesei de prânz, în special prin consolidarea poziţiei în rândul IMM-urilor.
- Extindă oferta de produse şi servicii de wellbeing, carduri cadou, carduri pentru transport sau măsuri de susţinere a puterii de cumpărare şi a implicării angajaţilor la locul de muncă.
- Ofere servicii mai uşor accesibile pentru angajaţii clienţior săi, într-o singură platformă digitală.
Pentru atingerea acestor obiective, PLUXEE va investi în fiecare an, până în 2025, 10% din cifra de afaceri în tehnologie.
PLUXEE, un nou brand care va susţine o strategie independentă
- PLUXEE este un brand modern si digital, care reflectă viziunea, ambiţia şi poziţionarea activităţii în vederea separării anunţate în aprilie 2023.
- PLUXEE va avea proria sa guvernanţă şi resurse dedicate pentru a-şi implementa planul strategic.
PLUXEE creează valoare pentru toţi partenerii săi:
- Pentru cei 500.000 de clienţi ai săi, oferindu-le soluții complete și variate, bazate pe un ecosistem digital eficient și atractiv.
- Pentru cei 36 de milioane de angajaţi, prin servicii personalizate care le oferă mai multă libertate, alegeri responsabile și mai multă putere de cumpărare. 6 milioane de oameni persoane folosesc zilnic serviciile PLUXEE în Brazilia, în Franța și peste 3,5 milioane în India.
- Pentru cei 1,7 milioane de comercianţi din reţeaua de parteneri, ușurându-le viața de zi cu zi, ajutând la creșterea traficului în punctele lor de vânzare și permițându-le să-şi înțeleagă consumatorii și să interacționeze mai bine cu ei, prin intermediul datelor.
- Pentru autorităţile publice, ajutându-le să inoveze social pentru a răspunde noilor nevoi ale angajaților și ale persoanelor care lucrează pe cont propriu, să gestioneze serviciile de asistență socială sau să direcționeze cheltuielile într-un anumit scop. În Europa, PLUXEE gestionează anual 4 miliarde de euro în asistența socială.
- Pentru cei 5.000 de angajaţi ai săi, prin consolidarea sentimentului de apartenență, confirmat prin impactul pozitiv pe care îl au asupra vieții a milioane de oameni.
PLUXEE, creat cu ajutorul Agenției Conran Design Group a Grupului Havas, va fi implementat gradual în cele 31 de țări în care activează, până la sfârșitul anului 2023, începând cu Brazilia, în august.
Indicatori Sodexo
|
|