· Spotul refacut ‘SodaStream Effect’ va fi difuzat in timpul Super Bowl-ului American
· ‘Game Changer’, spotul respins la Super Bowl, va fi difuzat pe canale media alternative
SodaStream International, lider mondial in fabricarea si comercializarea sistemelor de carbonatare casnice, anunta ca noua versiune a spotului TV ‘SodaStream Effect’ va fi vizionata de peste 100 de milioane de spectatori in cadrul Marelui Meci din 3 februarie.
Pentru difuzarea spotului de 30 de secunde in cadrul Super Bowl, SodaStream va plati aproximativ 3,5 milioane $, adica aproape 10% din profitul net al companiei pe 2011.
Istoria reclamelor SodaStream este de-a dreptul efervescenta.
Spotul difuzat acum la Super Bowl este al treilea produs de SodaStream.
Primul spot, “The Soda Stream Effect” a produs rumoare in randul marilor producatori de bauturi carbogazoase: in momentul in care diversi oameni apasau butonul de carbonatare, PET-urile dispareau din diverse depozite si camioane de transport, spre surprinderea lucratorilor de acolo.
Al doilea spot, "Game Changer", creat de legenda advertisingului Alex Bogusky special pentru Super Bowl, este de fapt cel care a creat adevarate controverse. Spotul preia conceptul de baza si il duce mai departe. Astfel, in “Game Changer”, angajati de la cele mai mari doua branduri de bauturi carbogazoase se intrec intr-o parcare. Isi aranjeaza PET-urile in carucioare si incep o cursa nebuna pana la intrarea in supermarket. Deodata, PET-urile lor dispar si apare SodaStream. Din cauza faptului ca cele doua branduri de bauturi carbogazoase sunt perfect vizibile, spotul “Game Changer” nu a fost acceptat la Super Bowl 2013. El continua sa circule insa in mediul online; pe YouTube a facut peste 2.000.000 de vizualizari.
Abia al treilea spot a fost aceptat si va fi difuzat duminica la Super Bowl. Voiceover-ul spune “Cu SodaStream puteam salva 500.000.000 sticle numai in Ziua Marelui Meci.”
Sistemele SodaStream permit consumatorilor sa transforme instantaneu apa de la robinet in bauturi racoritoare carbogazoase, si asta fara a produce deseuri de plastic, atat de toxice pentru mediu.
“In fiecare zi, in SUA, se produc 500 de milioane de PET-uri si doze; mai putin de 50% sunt reciclate, restul ramanand sa otraveasca mediul nostru inconjurator” spune Daniel Birnbaum, CEO, SodaStream International. “Spotul nostru pune la indoiala modelul traditional de business al pietei de bauturi carbogazoase, aratandu-le oamenilor ca exista un mod mai inteligent de a te bucura de bauturile racoritoare. In curand vom privi PET-urile de suc asa cum privim acum tigarile, ca fiind un viciu periculos si nu o obisnuinta in viata de zi cu zi.“
"Intelegem ca spotul ‘Game Changer’ poate fi incomod pentru marile companii producatoare de bauturi carbogazoase, dar suntem mandri de el si de adevarul pe care il evidentiaza” adauga Ilan Nacasch, CMO, SodaStream International.
Toate cele 3 spoturi sunt rezultatul colaborarii non-traditionale dintre Alex Bogusky, echipa de creatie de la Pale Dot Voyage, condusa de David Littlejohn, directorul de creatie si Chris Kyriakos de la Octopus of Mind. Regizor a fost Daniel Benmayor.
Despre SodaStream
SodaStream, prezenta si in Romania, www.sodastream.ro, produce sisteme de carbonatare care ii permit consumatorului sa transforme instant apa de la robinet in bauturi carbogazoase si sifon. SodaStream vine cu o alternativa inovativa la PET-urile si dozele folosite de ceilalti producatori de bauturi carbogazoase. Produsul este inofensiv pentru mediu si eficient din punct de vedere al costurilor. In plus, nu necesita sa fie carat cu greu de la supermarket saptamana de saptamana, sa fie depozitat sau reciclat.
Produsele SodaStream sunt disponibile in peste 60.000 magazine din 45 de tari. Pentru mai multe informatii vezi: www.sodastream.com.
SodaStream App
Pentru a descarca aplicatia SodaStream ce ofera acces la documentele si materialele brandului, intra pe aici pentru iPhone/iPad sau aici pentru Android.