Dacă vorbim de planificarea, achiziţionarea, stocarea, livrarea şi vânzarea produselor cu ridicata, companiile care activează în distribuţie se confruntă cu o presiune tot mai mare de a vinde cât mai mult, cu bani cât mai puţini. Tocmai de aceea, un management defectuos al stocurilor şi un control ineficient al cheltuielilor, completate de o gestionare „de mână” a comenzilor şi livrărilor, fără utilizarea unui soft specializat, poate conduce la pierderi care, în final, ar putea periclita însăşi existenţa companiei.
Pentru a ajuta firmele medii şi mari din distribuţia de bunuri de larg consum să rămână competitive, să maximizeze profitul şi să scadă costurile, să-şi crească eficienţa, să ofere servicii mai bune şi să gestioneze mai eficient relaţiile cu clienţii, BITSoftware furnizează soluţia Socrate+ ERP. Aceasta suportă toate procesele unei firme de distribuţie: planificare, achiziţie, gestiunea depozitelor, gestiunea comenzi, gestiunea ambalajelor, vânzări, contabilitate şi raportare inteligentă.
În plus, Socrate+ este integrat cu diverse echipamente şi dispozitive ca PDA-uri, Hand Held-uri, soluţii de automatizare a forţei de vânzare şi a parcului auto şi cu o serie de integrări cu aplicaţiile de online banking ale ING Bank, Unicredit-Ţiriac Bank, BRD Group Societe Generale, Banca Transilvania şi Raiffeisen Bank, urmând ca în viitorul apropiat să fie realizate integrări şi cu celelalte instituţii bancare importante din România.
Socrate+ înseamnă, pentru firmele din distribuţie, control şi optimizare a ratei de deservire a comenzilor client, optimizare a stocurilor şi control asupra politicii de preţuri, optimizare a rutelor agenţilor şi a livrărilor şi control asupra activităţii agenţilor, control şi optimizare a cash-flow-ului. Iar toate acestea fac din Socrate+ cea mai bună soluţie dedicată distribuitorilor.