În perioada imediat următoare, MedLife se va dezvolta accelerat, urmând să își extindă reţeaua de hyperclinici cu alte patru unităţi noi și să își consolideze astfel poziția de lider pe piața serviciilor medicale private din România
MedLife, cel mai mare operator privat de servicii medicale din România, îşi va extinde reţeaua de hyperclinici prin deschiderea a patru unităţi noi în Bucureşti şi în Cluj, în prima parte a anului 2010. Cele patru hyperclinici vor depăși suprafața de 8000 mp, existând posibilitatea ca începând cu anul 2011 să aibă fiecare în componență unități spitalicești.
„Deschiderile planificate pentru lunile imediat următoare reflectă obiectivul nostru de creştere şi dezvoltare a business-ului, acestea fiind doar primele componente ale unei noi etape de dezvoltare a companiei – aceea de a pătrunde în noi regiuni din România şi de a oferi mai multe servicii clienţilor noştri”, a declarat Mihai Marcu, Preşedintele Consiliului de Administraţie MedLife.
De asemenea, la începutul anului 2011 în cadrul Life Memorial Hospital va intra în funcțiune un RMN 3T, MedLife fiind primul operator medical care va pune la dispoziția pacienților un echipament de asemenea complexitate în România. În prezent există funcționale doar trei aparate RMN 3T în Europa Centrală și de Est.
Demararea noilor proiecte a fost confirmată odată cu încheierea unui acord de vânzare a unui pachet de 36.25 % din acţiunile Medlife către SGAM Eastern Europe, fondul privat de investiţii al Societe Generale Asset Management – subsidiară a Grupului Societe Generale.
Potrivit reprezentanţilor MedLife, ca urmare a finalizării acestei tranzacţii SGAM Eastern Europe va deveni un nou acţionar în cadrul MedLife cu o participaţie de 36,25%. Acţiunile vor fi achiziţionate de la Familia Marcu, care ramâne acţionarul majoritar al companiei, şi de la IFC (International Finance Corporation), membru al Grupului Băncii Mondiale, care ramâne acţionarul minoritar al MedLife.
Consilierea tranzacției a fost asigurată de banca de investiții Raiffeisen Investment, iar valoarea estimătă a tranzacței depășește 20 milioane euro, devenind astfel cea mai mare operație de vânzare din domeniul serviciilor medicale derulată până în prezent.
„Atragerea unui nou acţionar de calibru în portofoliul MedLife, într-un moment în care economia României traversează o perioadă mai dificilă ca urmare a efectelor crizei globale, reprezintă o altă dovadă a punctelor forte ale business-ului nostru şi, totodată, denotă potenţialul companiei în aceste momente. Toate cele cinci segmente de activitate ale MedLife (ambulatoriu, spital, laborator, imagistică şi servicii corporate) continuă să înregistreze o creştere puternică şi să susţină dezvoltarea companiei. Prin urmare, obiectivul nostru şi al tuturor acţionarilor, ramâne să consolidăm poziţia de lider pe piaţa serviciilor medicale private din România”, a mai declarat Mihai Marcu.
MedLife a raportat pentru primele 9 luni ale anului acesta o cifră de afaceri de aproximativ 79 milioane RON, în creștere cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut.
{mosloadposition user10}