“Influencer Marketing în 2023” este tema ediției 51 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 8 august 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București. Este powered by Lidl România.
Speakerii acestei ediții sunt: Adrian Anghel – Senior Digital Manager @ Golin România, Cristina Stroiu – Senior Digital Associate @ Golin România și Alina Greavu – Content Creator @ Aluziva.
Până la finalul anului 2023 se așteaptă ca industria de influencer marketing să ajungă la valoarea de 21,1 miliarde de dolari, cu 29% mai mult decât în 2022. Acest lucru înseamnă că brandurile alocă bugete mai mult ca niciodată pentru campaniile cu influenceri și creatori de conținut.
De asemenea, anul 2023 aduce o schimbare: companiile încep să lucreze din ce în ce mai mult cu nano și micro influenceri, în detrimentul macro influencerilor și vedetelor. În acest moment, TikTok este cel mai popular canal pentru campaniile de influencer marketing, depășind Instagram pentru prima oară la nivel global. Cele două platforme sunt urmate îndeaproape de Facebook și YouTube.
În aceste condiții, cum reușesc brandurile să identifice cei mai potriviți influenceri pentru campaniile lor? Și cum pot influencerii și creatorii de conținut să creeze conținut pentru audiențele lor, astfel încât să rămână în continuare relevanți?
La SocialPedia 51 discutăm despre cele mai noi trenduri în Influencer Marketing, descoperim studii de caz și informații practice direct de la branduri și agenții, apoi ascultăm povestea Aluzivei, o creatoare de conținut care reușește să schimbe, picătură cu picătură, lumea din jurul său.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
Cum alegi influencerii potriviți pentru brandul tău în 2023?
Cum arată o campanie de Influencer Marketing executată corect?
Care sunt cele mai mari provocări pe care le au brandurile, agențiile și creatorii de conținut atunci când lucrează împreună?
Cum pot influencerii să comunice relevant și autentic pentru comunităților lor și să atragă atenția brandurilor în același timp?
Cum își aleg influencerii subiectele despre care postează și cum decurge procesul de creație?
Cum reușesc creatorii de conținut să facă schimbări reale în comunitățile lor și în lume?
”Zona de influencer marketing este în continuă dezvoltare, iar dacă vorbim despre această economie, vom observa o creștere exponențială în ultimii ani. Brandurile se îndreaptă tot mai tare către creatori de conținut și influencers pentru a-și comunica mesajele, diferența o face modul în care aleg să comunice alături de ei. Despre asta, dar și multe altele vom discuta la SocialPedia, unde vom atinge cât mai multe zone ale colaborării dintre branduri și influencers”, transmite Adrian Anghel, Senior Digital Manager @ Golin România.
”Influencer marketingul este normalitatea mea, atât ca om de Digital, cât și ca un consumator avid de content. Abia aștept să discutăm mai pe larg despre insights de campanii, do’s & dont’s din domeniu, sau pur și simplu cum lucrul cu influenceri îți modelează stilul de viată. Ne vedem curând la Socialpedia, Ediția 51”, ne spune și Cristina Stroiu, Senior Digital Associate @ Golin România
“Campaniile de influencer marketing nu au lipsit nici anul acesta din strategiile de comunicare ale marilor branduri. De aceea, pentru ediția din luna august am decis să ne adresăm atât companiilor, cât și crestorilor de conținut. Vom descoperi împreună informații prețioase despre implementarea campaniilor cu influenceri, dar și trucuri pentru creatorii de conținut care vor să-și dezvolte comunități autentice în jurul lor.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-51/
Despre Speakeri
Adrian Anghel – Senior Digital Manager @ Golin România
Cu o experiență de peste 10 ani în comunicare digitală, Adrian este Senior Digital Manager la Golin, unde aduce un mix unic de creativitate și expertiză tehnică, navigând cu abilitate prin peisajul digital mereu în schimbare. Colaborând cu clienți din diverse industrii, acesta dezvoltă strategii personalizate și inovatoare pentru a-și ajuta clienții să-și crească prezența online și să atingă obiectivele de business.
Pe parcursul carierei sale, Adrian a condus campanii digitale memorabile, coordonând activități de social media, publicitate online, influencer marketing și campanii de conținut viral pentru branduri precum Lidl România, Băneasa Shopping City, Asirom România, BRD – Groupe Societe Generale, Fairo sau Electrolux. Abordarea lui inovatoare și abilitatea sa de a identifica tendințele emergente l-au adus în centrul unor proiecte premiate la nivel național și internațional.
Cristina Stroiu – Senior Digital Associate @ Golin România
Cristina a început să lucreze în Marketing & PR încă de la 18 ani, ca Junior Copywriter. La scurt timp și-a dat seama că își dorește o carieră în #Digital, așa că începând de atunci activează în domeniu pe poziții de Content Manager, Social Media Coordinator, iar în prezent este Senior Digital Associate la GOLIN. Se mândrește că a lucrat până acum doar pentru love brands, de la fashion până la retail, FMCG și chiar proiecte muzicale sau din domeniul cinematografic, de exemplu Lidl România, KFC, Taco Bell, Pizza Hut, PAUL România, LEGO, Disney Plus, Bioderma, Pepsi, Mirinda, Lipton, filmul Oh Ramona.
Alina Greavu – Content Creator @ Aluziva
Alina Greavu (Aluziva) este fost jurnalist, actual activist pentru mediu și drepturile omului, în general, fondatoarea Asociației ALUZIVA, fundraiser independent, mamă de trei şi creator de conținut axat pe educaţie şi activism social.
Cu studii în comunicare, a început să scrie pe blog la 19 ani și la 20 de ani a avut și primul job în presă. Se implică deseori în campanii caritabile, este o portavoce pentru cei care o urmăresc și atinge fără rețineri subiecte grele precum exploatarea la serviciu, depresia, drepturile minorităților, abuzurile sexuale, situația învățământului românesc, comunitatea LGBT etc.