“PPC Marketing în 2023” este tema ediției 48 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 16 mai 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital, Cristi Movilă – Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader @ VTEX, Ludmila Corlățeanu, designer vestimentar @ Milla Milla.
Campaniile PPC pot ajuta afacerile ecommerce să crească mult conversiile și să genereze venituri prin direcționarea anunțurilor către clienții care caută produsele sau serviciile brandului. O campanie PPC eficientă nu doar crește interesul către o pagină de produs sau o pagină de destinație, ci aduce traficul potrivit. Rapoartele PPC permit evaluarea performanței anunțurilor, măsurarea ratelor de conversie și ajustarea strategiei pentru a optimiza rezultatele.
În 2023, 65% dintre companiile mici și mijlocii la nivel global rulează campanii PPC. Cu toate acestea, 72% dintre ele nu și-au ajustat reclamele de peste o lună. În același timp, 96% dintre branduri folosesc Google Ads.
În ceea ce privește industria de e-Commerce, se prevede că va genera peste 6,3 trilioane de dolari la nivel global. Iar piața se va extinde cu până la 10,4% până la finalul anului.
În aceste condiții, cum pot brandurile de e-Commerce să ruleze campanii eficiente care să ajungă la publicul lor țintă?
La SocialPedia 48 discutăm despre cele mai noi trenduri în PPC Marketing și E-Commerce, descoperim studii de caz și informații practice, apoi ascultăm povestea unui designer român de succes care rulează campanii de Ads și investește constant în promovare.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Ce (mai) înseamnă PPC Marketing în 2023?
- Cum facem PPC Marketing? Ce tehnici folosim?
- Cum facem o strategie de e-Commerce?
- Vrem să lansăm un magazin online. Ce pași trebuie să urmăm?
- Cum comunicăm în social media, astfel încât să sprijinim campaniile de sales?
- Ce provocări au designerii români în a-și vinde produsele online?Ce strategii de sales funcționează cel mai bine?
- Ce bugete alocă un designer român pentru campaniile de e-Commerce și cum le integrează în bugetul general de marketing?
”Odată cu creșterea concurenței în digital marketing, costurile campaniilor PPC au crescut și ele, deci este mai important ca oricând să optimizăm constant campaniile și să urmărim atent indicatori precum ROAS și cost de achiziție client. De asemenea, campaniile PPC se bazează din ce în ce mai mult pe machine learning, fie că ne referim la Performance Max sau la campaniile clasice de conversie din Facebook Ads, deci este deosebit de important să avem bine pusă la punct partea de tracking a campaniilor și să avem o strategie coerentă de marketing online care să ia în calcul toate canalele”, spune Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital.
“Chiar dacă implică multe cifre, strategie, monitorizare și analiză, zona de PPC Marketing este extrem de importantă pentru orice business din zona de E-Commerce. De aceea, abordăm pe larg acest subiect la SocialPedia 48 alături de trei super specialiști din acest domeniu. Știm că din comunitatea noastră fac parte destul de multe persoane care au afaceri online, așa că această ediție le este dedicată.”, declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-48/.
Robert Dumitru – Creative Director & Partner @ MTH Digital
Robert Dumitru este Creative Director & Partner în cadrul agenției de marketing online full-service MTH Digital. MTH Digital este o agenție de peste 40 de specialiști care se ocupă de strategia și implementarea campaniilor de marketing online de la partea de creație, mesaj și grafică până la partea de PPC marketing, email marketing și social media. Din 2021, Robert este și trainer de digital marketing, atât pentru clienții agenției, cât și în cadrul conferințelor și evenimentelor de profil, cum ar fi DallesGO sau GPeC.
Cristi Movilă – Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader @ VTEX.
Cu 15 ani de experiență în construirea de afaceri ecommerce, Cristi Movilă este în prezent Eastern Europe General Manager & EMEA Sales Leader @ VTEX. Pentru că face parte din peisajul ecommerce încă din primii ani, Cristi a creat, lansat și gestionat proiecte de top online și omnichannel în România și în străinătate. Experiența sa cuprinde mărci de top din industria de beauty & fashion (Coty Cosmetics, Otter sau Lensa), dar și start-up-uri regionale.
Ludmila Corlățeanu, designer vestimentar @ Milla Milla
Ludmila Corlățeanu este designer vestimentar al brandului cu inspirație din moda anilor ’50 Milla Milla.
Powered by MTH Digital
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44-46, Bucuresti