SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 24 a SocialPedia are loc pe 16 martie 2021, de la ora 18:30, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții cu tema “PPC Marketing & SEM” sunt: Corina-Maria Scheianu – Digital Campaigns Manager Digital Star, Eugen Predescu – CEO Canopy, Ana-Maria Gheorghe – Creative Storyteller, și Anca Toma – Head of Digital Strategy MTH Digital.
Într-o perioadă dificilă pentru branduri, Apple anunță limitări pentru Ad-urile Facebook, iar Google limitează, la rândul său, distribuirea reclamelor pe baza istoricului de browsing. Cum se pot adapta specialiștii la aceste noi schimbări și cum putem folosi toate instrumentele din Facebook Ads, Google AdWords și de Search Engine Marketing pentru a obține rezultate relevante și pentru a ne îndeplini obiectivele de business?
Invitații SocialPedia 24 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
– Care sunt principiile de bază ale Facebook Ads în 2021?
– De ce trebuie să ținem cont atunci când facem Google Adwords?
– Ce înseamnă SEM și de ce trebuie folosit?
– Cum faci reclame care să atragă și să aibă succes pentru brandul tău?
– Ce tipuri de obiective poți avea într-o campanie de PPC Marketing?
– Ce bugete ar trebui să alocăm pentru campaniile de PPC Marketing?
“Care este viitorul marketingului digital și cum mai putem folosi tool-urile pe care ni le oferă rețelele sociale și platformele online, în contextul modificărilor anunțate de Apple și Google? O discuție despre Performance Marketing este necesară pentru că, în acest moment, brandurile depind de reclamele care rulează pe internet pentru a-și crește vizibilitatea și pentru a vinde. Dar cum arată rețeta perfectă a succesului în materie de PPC? Este o combinație de copywriting, strategie și targetare eficientă, așa cum vom afla chiar de la invitații SocialPedia 24. Pregătim o ediție de neratat pentru toți specialiștii din digital, dar și pentru branduri și agenții. ”, declară organizatorii evenimentului.
Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-24/.
Eugen Predescu s-a alăturat echipei Canopy în 2016, ca intern, după o perioadă în care a testat tehnici de performance marketing pe business-ul familiei. A evoluat rapid în poziția de Sales Manager, iar în 2019 a revenit în cadrul echipei în poziția de CEO. Eugen are experiență ca Online Marketing Speaker, Google Ads trainer și PPC Campaigns Management. Printre proiectele de care e cel mai mândru este conceperea strategiei de scalare a business-ului UiPath pe piețele internaționale.
Corina-Maria Scheianu este coordonator al departamentului de Social Media și Digital Campaigns al Digital Star – agenție de publicitate online. Lucrează în industrie din 2008 și este pasionată de tot ce ține de cifre și trenduri, dar și de scris, astfel că de câțiva ani redactează lunar articole despre noutățile din Digital și pentru blogul agenției – digitalstar.ro. Dacă tot vorbim de cifre, a administrat peste 250 de pagini de Facebook, peste 5000 de campanii de ads și a creat peste 40.000 de texte pentru postări/ads. Iar în 2019 și 2020 a susținut cursuri de Facebook Ads împreună cu OK Institute.
Ana-Maria Gheorghe este un Copywriter cu experiență de peste 11 ani. A lucrat cu branduri mari precum Orange, Samsung, Banca Transilvania, Depanero, Oriflame, Untold și multe altele. A fost blogger timp de 5 ani la “Modă, pe bune?” și în prezent scrie pe www.anapebune.ro. De un an de zile predă cursurile de Copywriting ”Copywriter la început de drum” și a avut peste 160 de cursanți până în prezent. A scris cartea ”’Trage-mă-n proză” și în acum lucrează la una despre Copywriting, scrisă într-un mod neconvențional, cu titlul ”Toată lumea știe să scrie”. În mai 2020 a creat grupul cu același nume precum cursurile, unde a strâns peste 1.6 specialiști din domeniu, cărora le împărtășește săptămânal experiențe educative.
Anca Toma este pasionată de storytelling și conținut creativ pentru mediul digital și lucrează de 6 ani în marketing online. A pornit de la formarea de jurnalist și a ajuns în digital marketing cu empatie față de provocările business-urilor alături de care lucrează la MTH Digital. Anca este în prezent Head of Digital Strategy și se ocupă de crearea și alinierea strategiilor de promovare online ale clienților cu obiectivele de business și poziționare ale acestora, dar și implementarea campaniilor de social, content & performance media.
Eveniment powered by KISS FM
Parteneri Media: Zile si Nopți, Doza de Comunicare, IQAds, MORE Networking, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC