Diana Maria Cismaru
Editura Tritonic
In colectia Comunicare a Editurii Tritonic a fost publicata recent o carte cu un subiect cu siguranta interesant pentru orice persoana care doreste sa lucreze in comunicare si relatii publice. Generalizez – si nu spun doar in online – pentru ca astazi social media au devenit parte a comunicarii oricarei persoane sau companii. Chiar daca, asa cum este indicat, nu se creeaza conturi decat pe retelele relevante, acestea exista (sau ar trebui sa fie) si trebuie intretinute si gestionate cu atentie.
Onlineul si ale sale linkuri si articole care raman indexate si vizibile, cu ale sale posibilitati de a ajuta o companie, dar si cu modalitati de a prezenta parti negative si cu multitudinea de optiuni pentru utilizatori de a da mai departe continutul interesant trebuie sa fie tratat cu atentie de specialisti.
Social media si managementul reputatiei se constituie intr-o lucrare sinteza despre social media si managementul reputatiei. Veti gasi prezentate comunicarea de masa in spatiul online, specializarea blogosferei romanesti: tendinte functionale, strategii de marketing in blogosfera, utilizarea retelelor sociale pentru construirea brandurilor politice, social media ca receptori: dezbaterile finale in campania electorala 2009, gestionarea crizelor de comunicare in mediul online si informatii cu privire la managementul reputatiei in mediul online: crearea si implementarea unui program adecvat. Exista multe figuri si tabeluri care pot fi utilizate de cei care vor citi aceasta carte si multe informatii de ajutor, deschizatoare de perspective si noi cautari de date sau fixatoare de cunostinte. O lucrare recomandata asadar celor interesati de comunicare si PR si de gestionarea reputatiei in mediul online.
Va recomandam sa cititi aceasta carte si apoi sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana at prwave.ro si poate aparea pe site.