Oportunităţile de comunicare oferite de social media şi modul specific prin care pot fi abordaţi cei mai noi gate keeperi ai comunicării de masă vor fi subiectele centrale ale Dezbaterii Regionale EACD din Bucureşti care va avea loc în data de 26 noiembrie la ora 19.00 la sediul Holcim (Romania).
Trei specialişti recunoscuţi la nivel naţional vor prezenta echipelor locale de marketing şi comunicare modul în care instrumentele Social Media pot îmbunătăţi imaginea brand-ului şi a companiei. Moderatorii dezbaterilor din acest an sunt Cristian Manafu (Blogger şi Social Media Strategist, Prodigy), Ionuţ Oprea (Managing partner at Blog Agency www.blogagency.ro) şi Bogdan Tătaru (Central Marketing Group Lead, Microsoft România).
„Acest nou curent în comunicare nu se desprinde din bibliotecă, tot aşa cum excursiile nu se fac pe hartă. Mulţi suntem în faza de turişti în ceea ce priveşte social media: intrăm din curiozitate, privim, poate ne place ceea ce vedem, însă nu participăm. Ori dacă înţelegem ce înseamnă această nouă tendinţă, ne schimbăm felul de a privi comunicarea ca proces şi ca strategie şi putem lua atitudine în consecinţă. Social media poate aduce beneficii importante de imagine organizaţiilor care preţuiesc transparenţa si acţionează responsabil faţă de comunitate,” a declarat Luminiţa Oprea, Coordonator Regional pentru România EACD.
Asociaţia Europeană a Directorilor de Comunicare (EACD) a fost înfiinţată în noiembrie 2006, la Bruxelles. EACD este o reţea pentru profesioniştii în comunicare care stabileşte standarde comune de calitate şi promovează dezvoltarea profesională în domeniu prin organizarea de evenimente şi întâlniri. Asociaţia non-partizană promovează profesia, oferă consultanţă juridică şi furnizează servicii de informaţii utile şi mass-media.
EACD a luat fiinţă pentru a oferi o perspectivă europeană comunicatorilor din companiile multinaţionale, asociaţii, instituţii şi din politică, o perspectivă de altfel indispensabilă în stabilirea strategiilor şi implementării planurilor de comunicare.
Membrii EACD pot interacţiona cu alţi 1300 directori de comunicare din Europa, pot obţine informaţii de specialitate pe tematici de lucru, pot participa la training-uri şi evenimente dedicate, iar prin revista „Communication Director” şi prin newsletter-ul EACD pot afla cele mai noi tendinţe în comunicare. Toţi cei care doresc să devină membri ai celei mai apreciate asociaţii europene a profesioniştilor în comunicare o pot face online prin website-ul EACD: //www.eacd-online.eu/membership/join_eacd.php
Dezbaterile regionale EACD plasează profesia de comunicator atât în contextul pan-european, cât şi în cel specific regional. Dezbaterile aduc profesioniştii in comunicare împreună cu scopul de a strânge legăturile dintre aceştia şi în acelaşi timp, de a le oferi posibilitatea de a învăţa din ideile şi experienţele celorlalţi.
Dezbaterile regionale EACD sunt evenimente de trei ore, care includ de obicei prezentarea a două studii de caz pentru un public format din comunicatori.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}