Incepand cu luna iunie a acestui an, solutia de management al relatiilor cu clientii, Reliable CRM dezvoltata de MBM Software beneficiaza de un submodul integrat cu Active Directory si MS Outlook, funtionalitate ce permite sincronizarea manuala sau automata a contactelor si extragerea documentelor primite de utilizatori prin email si arhivarea lor in cadrul solutiei.
"Submodulul Reliable CRM permite utilizatorilor noi metode rapide de atasare a ofertelor comerciale, probabilitati de inchidere a activitatilor si conturilor dezvoltand astfel intr-un mod ergonomic rapoartele de activitati si business analyzer ale produsului. Sincronizarea directa cu baza de date de contacte este o facilitate noua venita in sprijinul regasirii rapide a informatiilor atat de vitale unei companii. In ultima vreme, solutiile de CRM incep sa fie constientizate si mult mai dorite de companii, dovada fiind cererile numeroase legate de activitatile de marketing si direct marketing." – Mihai Butolo – Business Development Manager – MBM Software.
Mai multe detalii despre produsele MBM Software şi campanie la: //www.mbmsoftware.com.
{mosloadposition user10}