Retailerul polonez specializat în articole pentru copii deschide cel de-al 16-lea magazin cu o suprafaţă de 550 mp, la Târgu Jiu
· Din 10 octombrie, SMYK All for Kids este prezent în 12 orașe din România, compania deschizând un nou magazin în Târgu Jiu Shopping City;
· În perioada 10-13 octombrie, cei mici alături de părinții sunt invitați să participe la ateliere distractive organizate cu ocazia deschiderii magazinului cu numărul 16.
SMYK All for Kids, retailerul polonez specializat în comercializarea de produse pentru copiii cu vârste între 0 și 14 ani, inaugurează pe data de 10 octombrie magazinul cu numărul 16 în România.
SMYK All for Kids este specializat în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte, încălțăminte și puericultură, jucării și accesorii pentru copii, de la nou-născuți până la vârsta de 14 ani, conceptul magazinelor sale fiind „totul sub un singur acoperiș”.
„Clienții noștri sunt părinți dinamici, cu un stil de viață activ. De aceea ne dorim să le oferim un spațiu extins, unde să găsească tot ce au nevoie: de la îmbrăcăminte și încălțăminte, până la jucării, articole de puericultură și nu numai. Practic, orice ar dori din primele zile de viață ale copilului și până la 14 ani. Ne bucurăm că întregul concept SMYK a ajuns acum și la Târgu Jiu, ceea ce ne ajută să ne consolidăm poziția la nivel naţional”, a declarat managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stancu.
Noul magazin oferă o gamă variată de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte marca proprie Cool Club, recunoscute pentru calitatea lor, dar și pentru designul modern și atractiv. De asemenea clienții pot găsi jucării și jocuri educative atât brandul propriu SMIKI, cât și mărci internaţionale printre care LEGO, Hotwheels, Mattel, Fisher Price, Hasbro precum și articole de puericultură necesare părinților în primii ani.
Noul magazin, ce va fi inaugurat în data de 10 octombrie, este localizat în centrul comercial Shopping City Târgu Jiu, din str. Termocentralei, nr. 10, iar părinții sunt invitați în weekendul 10- 13 octombrie să ia parte la Marea Deschidere, unde îi așteaptă: 20% reducere la toate produsele cu preț întreg, oferte speciale, tombolă cu premii, ateliere pentru copii (facepainting, modelare baloane) și nu numai.
Pentru acest an, retailerul polonez are în plan deschiderea a încă unui magazin, ajungând la o rețea națională de 17 magazine. Până acum, au fost deschise în 2019 alte 2 magazine, în orașele Piatra Neamț și Baia Mare.
SMYK All for kids este brandul polonez lider, iconic pentru copii, cu un awarness de 82% (sursa: TNS Kantar *). Rețeaua comercială a SMYK All kids operează 207 magazine proprii, dintre care 179 în Polonia, 16 în România și 12 în Ucraina.
SMYK All for kids oferă cea mai largă gamă de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii și alte produse pentru copii cu vârste cuprinse între 0-14 ani. Unul dintre punctele forte ale lanțului este disponibilitatea tuturor produselor pe care copiii le doresc și au nevoie într-un singur loc, “All for Kids”.
Oferta se bazează pe mărcile proprii “Cool Club” și “Smiki”, care sunt disponibile exclusiv în magazinele SMYK și ale partenerilor de franciză. “Cool Club” este marca în cadrul căreia SMYK oferă îmbrăcămintea, încălțămintea și accesoriile sale unice pentru copii, create de echipa sa de designeri in-house. “Smiki” este marca proprie a lui SMYK pentru jucării și accesorii pentru copii. Mărcile proprii ale lui SMYK sunt completate de branduri terțe, recunoscute internaţional, cum ar fi Lego, Hasbro și Mattel.
Produsele branduri proprii şi cele ale altor producători se comercializează în Polonia prin platforma online de e-commerce și aplicația mobilă ale grupului SMYK, care împreună cu rețeaua de magazine şi oferta de servicii “click & collect” livrare gratuită la magazinele SMYK Group oferă o experienţă omni-channel integrată. Un alt canal de vânzări este lanțul de franciză, incluzând un total de 171 de magazine din 17 țări (la 31 ianuarie 2019).
Mai multe detalii despre SMYK All for Kids găsiți pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/smykro sau pe www.smyk.com.ro.
* pe baza unui sondaj de 1.527 de persoane din Polonia, realizat în orașe cu o populație de peste 75.000 de persoane care au cumpărat cel puțin un articol pentru copii în ultimele trei luni, excluzând Allegro.