Retailerul polonez SMYK All for Kids deschide pe 18 septembrie un nou magazin, în Brăila, extinzându-și astfel rețeaua națională la 20 magazine. Cu o suprafață de peste 429 de metri pătrați, acesta este cel de-al 3-lea magazin deschis anul acesta în țară, și va asigura alte 9 locuri de muncă.
„Ne dorim să fim cât mai aproape și mai prezenți în viețile părinților şi copiilor din toată țara, drept urmare extindem rețeaua de magazine SMYK All For Kids și la Brăila, bifând astfel magazinul cu numărul 20 la nivel național. Păstrăm standardele de calitate pentru produsele noastre și adaptăm măsurile de siguranță și de igienă noului context pandemic.”, a declarat managerul general SMYK All for Kids România, Sorin Stancu.
Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce la Brăila, în Brăila Mall, conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.
Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu Cool Club, până la articole de puericultură – cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.
De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale, pentru toate vârstele, atât cele aparținând brandului propriu – SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, cum ar fi LEGO, Mattel, Habsbro și altele.
Magazinul cu numărul 20 este situat în incinta Brăila Mall pe Str. Principală nr. 4, Sat Vărsătura, Com. Chișcani. În perioada 18-20 septembrie, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de -20% la toate produsele cu preț întreg şi de tombolă cu premii pentru cei ce se înscriu în programul de fidelitate. În plus, primii 50 de clienți vor primi cadou câte un urs de pluș marca SMIKI.
SMYK All for kids a deschis în 2019 patru magazine, iar anul acesta alte trei magazine. Până la finalul anului 2020 își propune să deschidă încă două noi unități ajungând la o rețea de 22 magazine la nivel național.