Retailerul SMYK All for Kids deschide pe 24 martie magazinul cu nr 6 din București, extinzându-și astfel rețeaua națională la 25 de magazine. Cu o suprafață de peste 400 de metri pătrați, va asigura alte 8 locuri de muncă.
„Cu acest al șaselea magazin din București, localizat în Colosseum Mall pentru a fi mai aproape de părinţii din zona de nord a capitalei. Astfel, venim în întâmpinarea nevoilor părinților, aflați în căutare de articole de calitate pentru copii, la un bun raport calitate-preţ, într-un moment destul de important în planul de cumpărături de peste an: înnoirea garderobei pentru sezonul curent și pentru sărbătorile pascale. Cu noua locație SMYK ajunge la o reţea de 25 de magazine în România, iar pentru asta trebuie să le mulțumim clienților noștri, care ne-au plasat foarte sus în topul preferințelor lor și ne-au determinat să ne extindem”, a declarat Sorin Stancu managerul general SMYK All for Kids România.
Respectând linia de design prietenos și prețurile accesibile, SMYK All for Kids aduce în Colosseum conceptul „totul sub un singur acoperiș”, fiind o destinație de shopping esențială pentru părinții cu copii între 0 și 14 ani.
Oferta magazinului include o gamă variată de produse, de la articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, accesorii pentru copii realizate sub brandul propriu, Cool Club, până la articole de puericultură: cărucioare, scaune de mașină, scaune de masă, cosmetice etc.
De asemenea, un segment important de produse îl reprezintă jucăriile interactive și educaționale pentru toate vârstele, atât cele aparținând brandului propriu, SMIKI, cât și unor mărci globale cunoscute, precum LEGO, Mattel, Habsbro și altele.
Magazinul cu numărul 25 este situat în incinta Colosseum Mall, pe Şos Chitilei, nr 284. În perioada 24-27 martie, cei care trec pragul SMYK All For Kids se vor putea bucura de reduceri de -20% la toate produsele cu preț întreg, premii pentru primii 150 de clienți, iar cei care se înscriu în programul de fidelitate vor primi și ei un premiu surpriză.
SMYK All for Kids a deschis anul acesta încă un magazin la Craiova, iar până la finalul anulului își propune să deschidă alte încă 5 magazine, ajungând astfel la o rețea de 30 magazine la nivel național.