Scala JWT semneaza campania de directionare a 2% din impozit catre Fundatia pentru SMURD. Campania s-a desfasurat in perioada 3 aprilie -15 mai si a beneficiat de suport pe TV, print, outdoor, radio, internet si TV screens outdoor.
Intr-o societate in care increderea in autoritati a scazut alarmant, multi acuza sistemul. Multi isi doresc sa dea o mana de ajutor, dar nu stiu cum sau nu au avut ocazia sa o faca. Putini stiu ca isi pot directiona 2% din impozit catre o fundatie non-profit. Dintre acestia, si mai putini stiu ca pot directiona acest procent catre Fundatia pentru SMURD.
SMURD (Serviciul Mobil de Urgenta Reanimare si Descarcerare) a aparut in anul 1990, ca serviciu voluntar, in urma unei initiative proprii a doctorului Raed Arafat si cu sprijinul Clinicii de anestezie si terapie intensiva din cadrul Spitalului Clinic Judetean Targu Mures. In anul 1991, SMURD a devenit, din punct de vedere operativ, parte din corpul pompierilor militari de atunci – actualmente Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta.
In prima faza, campania le reaminteste oamenilor ca singurul job al membrilor SMURD este sa fie alaturi de ei, ori de cate ori este necesar.
“Acesta este si mesajul pe care am incercat sa-l transmitem prin intermediul celor 3 spoturi radio” (Asistenta, Soferul, Munca sub presiune), ne-a declarat Marius Matei (copywriter la Scala JWT). “Cea mai mare grija a celor de la SMURD este sa fie acolo unde este nevoie de asistenta medicala de urgenta. Este ceea ce stiu ei sa faca foarte bine. In alte situatii, cunostintele lor pot parea hilare si inadecvate.”
Campania s-a adresat deopotriva angajatilor si angajatorilor, tuturor celor care platesc impozitul anual pe profit. Pentru ca mesajul sa ajunga mai repede la companii, pe site-ul ejobs a fost postat un CV fictiv al unui angajat SMURD, vizibil pe toata durata campaniei.
“Aveam nevoie sa ne facem cunoscuta cauza si sa atragem cat mai multi sustinatori de partea noastra. E usor sa ceri bani si sa nu oferi nimic la schimb, in afara promisiunii ca vei incerca sa fii acolo unde oamenii vor avea nevoie de tine”, ne-a marturisit Gabriela Marcu (Client Service Director la Scala JWT). “Cu toate acestea, oamenii au reactionat pozitiv. Si-au postat din proprie initiativa bannere pe site-urile si blogurile lor, ne-au adaugat ca prieteni in lista lor de Facebook si au tinut permanent legatura cu noi, pe Twitter”.
“O alta dorinta a noastra a fost sa le multumim celor care au fost alaturi de noi, in 2008 si sa le aratam cat de mult a insemnat pentru noi si pentru pacientii nostri, contributia lor. Fiecare viata salvata se datoreaza in mare parte si lor, celor care au directionat acest procent de 2% catre Fundatia pentru SMURD”, ne-a declarat Dl. Dr. Raed Arafat
Vizualul campaniei, spotul TV si spotul de TV screen vin sa intareasca idea ca, de fiecare data cand o viata este salvata, persoana respectiva se naste a doua oara. Astfel, fiecare dintre cei care au directionat 2% din impozit catre Fundatia pentru SMURD poate pretinde ca este parintele victimelor renascute.
Din partea Scala JWT, s-au implicat in acest proiect: Gabriela Marcu – Client Service Director, Luiza Lican – Account Manager, Virgiliu Andone – Art Director & Head of Art, Marius Matei – Copywriter, Aaron Balasz – Art Director, Ilinca Dumitrescu – A/V Production Director,
Liliana Tiu – Media Director.
Din partea Fundatiei pentru SMURD, s-au implicat in acest proiect: Raed Arafat, Vass Hajnal, Sergiu Zeres, Hadrian Borcea, Bogdan Oprita, Cristian Boeriu, Nicolae Moldovan, Luciana Rotaru, Diana Cimpoesu si multi alti din cadrul personalului care activeaza in cadrul SMURD.
Totodata, multumim tuturor celor care ne-au ajutat sa finalizam aceasta campanie si ne-au sustinut pe tot parcursul ei: Trust Studio; actorii Oana Holban, Bogdan Tudor, Nicolae Radulescu, Flaviu Crisan si Andrei Duban; cei doi tineri care au modificat site-ul fundatiei (Dorin si Bogdan).
{mosloadposition user10}