In 21 octombrie, 250 de marketeri au participat la cel mai nou eveniment de marketing lansat pe piata, Conferinta Internationala „Marketing in Direct”, realizata de agentia More than Pub. Prezentarile si workshopurile care au alcatuit agenda evenimentului au urmarit consolidarea cunostintelor in domeniul Marketingului Direct, printr-o abordare “back to basics”.
Prin programul sau integrat Conferinta „Marketing in Direct” a oferit o experienta deplina participantilor, impletind cu succes si bun gust, momentele de business cu cele de divertisment. Toti au putut beneficia de sfaturile unor eruditi in domeniul marketingului direct si s-au putut relaxa datorita momentelor creative de product placement si entertainment.
Cele trei workshop-uri sustinute simultan, in partea a doua a zilei, in trei sali diferite au fost gandite sub forma unor ateliere de discutii deschise, in care specialisti autohtoni si nu numai au vorbit concret despre aplicatiile specializate ale marketingului direct.
Unul dintre aceste ateliere a fost sustinut de Maia Novolan si Shuja Shaikh, ambii cu experienta vasta in domeniile pe care le reprezinta, in care au discutat despre avantajele online si mobile marketingului. Printr-o prezentare complexa continand multiple studii de caz si exemple concludente, Maia Novolan, director general Syscom Digital le-a prezentat participantilor beneficiile utilizarii mobile marketingului in abordarile directe cu consumatorii.
Telefonul mobil este cel mai utilizat mijloc de comunicare in randul romanilor, devenind un real furnizor de multimedia, date si divertisment. Maia a subliniat avantajele folosirii SMS-ului ca mijloc de comunicare cu publicul tinta si de consolidare a brandului. SMS-ul reprezinta o modalitate inteligenta de interactiune cu clientii in contextual actual, care poate face diferenta intre o campanie de succes si o campanie ratata.
Cei prezenti in cadrul workshopului au observat si s-au convins, fara echivoc, ca exista situatii in care SMS-ul este mai eficient decat apelul telefonic, emailul, decat televiziunea, radioul sau presa scrisa. Mai mult, aceasta tactica de marketing direct produce rezultate extrem de usor cuantificabile si in egala masura vizibile. Isi poate dovedi eficienta intr-o mare varietate de situatii, fapt subliniat de Maia Novolan in studiile de caz oferite auditoriului, campanii implementate de firme cunoscute, care apeland la SMS Marketing s-au bucurat de un real succes.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}