Smithfield România, cel mai mare crescǎtor de porci și producǎtor de carne de porc din țarǎ, aniverseazǎ 20 de ani de activitate. Sub deviza „Hranǎ bunǎ. În mod responsabil.” compania sǎrbǎtorește douǎ decenii de excelențǎ dedicați misiunii de a revitaliza producția cǎrnii de porc din România.
Smithfield România joacǎ azi un rol esențial în dezvoltarea industriei de carne de porc din țara noastrǎ. De la preluarea primei unitǎți de producție în 2004, Smithfield România a transformat complet industria din țarǎ, devenind un model de eficiențǎ și calitate dezvoltând sustenabil operațiunile brandului Comtim, nǎscut în Banat. Compania deține în Vestul țǎrii operațiuni de creçtere a porcilor și unitǎți de producție și prelucrare carne ce dispun de tehnologie de ultimǎ generație și care asigurǎ o capacitate totalǎ de procesare de aproximativ 1 milion de capete anual.
„Încă la începutul operațiunilor în 2004, prin intermediul investițiilor strategice, Smithfield România a devenit un pilon important al economiei locale și un exemplu de dezvoltare sustenabilă în domeniul agricol și alimentar. Compania a prioritizat de-a lungul timpului dezvoltarea echipei, precum și investiții în modernizarea și extinderea punctelor de lucru, asigurându-se că fiecare etapă a procesului de producție integrată respectă cele mai înalte standarde de calitate și siguranță alimentară.” declară Goran Panici, Director General Smithfield România.
De la înființare, compania a investit peste 600 de milioane de dolari în operațiuni, prin dezvoltarea unui proces integrat care asigurǎ bunǎstarea animalelor și cele mai înalte standarde de operare pe întreg fluxul de producție. În plus, angajații Smithfield România își desfǎșoarǎ activitatea într-un mediu de lucru optim, iar compania asigurǎ astfel toate condițiile pentru siguranța alimentarǎ și calitatea produselor.
Astǎzi, strategia de dezvoltare a companiei este centratǎ pe dezvoltarea durabilǎ, având la bazǎ șapte piloni de sustenabilitate: „Bunǎstarea animalelor”, „Diversitate, culturǎ și implicare”, „Mediu înconjurǎtor”, „Calitate și siguranțǎ alimentarǎ”, „Sprijin comunitǎți”, „Sǎnǎtate și stare de bine” și „Sǎnǎtatea și securitatea angajaților”.
„Pe măsură ce privim spre următorii 20 de ani, ne reafirmăm angajamentul de a continua să investim în dezvoltarea sustenabilă a operațiunilor și dezvoltarea echipei. Obiectivul nostru este să fim un lider responsabil în industria alimentară și un partener de încredere pentru toți stakeholderii noștri. ” a declarat Cristina Bodea, Director Sustenabilitate Smithfield România.
Prin complexitatea operațiunilor sale, compania contribuie indirect la crearea unui lanț valoric stabil, având un impact socio economic important în industrie, creând valoare adǎugatǎ pentru colaboratori, furnizori din industrie sau furnizori de servicii adiacente, fermieri locali și asupra a 66 de comunitǎți locale în care activeazǎ.
Mulțumim tuturor clienților, angajaților și partenerilor noștri pentru încrederea acordatǎ! Sǎrbǎtorim împreunǎ douǎ decenii de excelențǎ și privim cu încredere spre un viitor sustenabil și prosper.
La mulți ani, Smithfield România! Spre încǎ multe decenii de „Hranǎ bunǎ. În mod responsabil.”!