SMITE comunica pentru brandul Aloe Vera HKK printr-o aplicatie de Augmented Reality. Campania de activare se desfasoara in reteaua de benzinarii Rompetrol, in perioada 1 august – 30 septembrie 2012, fiind prima aplicatie de Augmented Reality desfasurata in benzinariile din Romania.
Aloe Vera HKK este un suc cu pulpa, fara prezervanti, aditivi sau grasimi, bogat in Vitamina C si Calciu. In Romania, acest produs este adus de catre compania Avatar Trading, importator al mai multor produse naturale, de nisa.
Campania este declinata printr-o animatie 3D, realizata impreuna cu atelierul visual Colorbitor si este semnalizata in benzinariile Rompetrol prin intermediul unor buline pozitionate pe podea, inscriptionate cu QR code-uri. Orice utilizator de smartphone care scaneaza acest QR code va fi trimis catre o animatie 3D, ale carei personaje sunt Virtu si Ala, doua bucati de aloe vera. Prin scanarea QR code-urilor, clientii primesc un cod in baza caruia, odata prezentat la casa, pot castiga o sticla de 0,5 l de suc Aloe Vera HKK.
“Am folosit browserul de Realitate Augmentata Junaio. Credem ca accesarea continutului printr-un singur program, spre deosebire de instalarea aplicatiilor dedicate, scad timpul consumat de user si costurile marketerilor.” a declarat Daniel Gontz, Managing Partner Colorbitor.
Desfasurata in perioada 1 august – 30 septembrie, campania a inregistrat deja un succes in randul consumatorilor benzinariilor Rompetrol. Inca din primele saptamani, peste 300 de premii au fost ridicate de la casele de marcat ale benzinariilor din cele 500 puse la bataie.
“Desi un concept relativ nou in Romania, Augmented Reality este un procedeu aflat la indemana agentiilor de publicitate locale, care permite o interactivitate mai buna cu consumatorul si nu necesita investitii mari financiare, ci doar creativitate. Ideea campaniei sustine insusi produsul, prin proprietatea lui naturala; de acolo si ideea de a da nastere unor bucati de aloe vera care sugereaza prospetimea fructelor si energia pe care ti-o ofera.”, a adaugat Florin Maxim, managing partner SMITE.
Alaturi de animatia 3D, campania de activare este sustinuta de afise si woblere, prezente in benzinariile Rompetrol pe tot parcursul acesteia.
Echipa care a realizat campania este formata din: Mihai Titirig – Copywriter Smite, Silviu Antohe – Art Director Smite, Sorina Dumbrava – Account Manager Smite si echipa Colorbitor.
SMITE este o agentie de BTL care ofera servicii de creatie, DTP , productie publicitara/print, event, promo, activation concept/implementare . Printre clientii agentiei se afla: City Grill Group (City Grill, City Cafe, Caru cu Bere, Hanul Berarilor, Trattoria Buongiorno, Backwerk), Mojo, Bordello, Castrol Lubricants (Castrol, BP, Aral), Animax Pet Shop, Euro26 Romania, Cumpana, General Parma Food, Cora etc.
Colorbitor este un atelier vizual specializat in instalatii interactive digitale. Imbina tehnologie de ultima ora si continut creativ in solutii de comunicare, media si entertainment.
Clienti: BAT, Pepsi, Microsoft, P&G, Heineken, ING, RCS DigiTV, TNB, Teatrul Bulandra, Teatrul National din Sibiu, Teatrul de Opereta Ion Dacian, Kammerspiele Munchen, Ministerul Afacerilor Externe.