Totem Communication pentru persoanele din top management
Totem Communication semnează noua campanie de comunicare Smecta – „Smecta are grijă de scaunul tău”, continuând colaborarea începută în anul 2007 cu Ipsen. Campania îşi propune reîmprospătarea imaginii de marcă a produsului, consolidând totodată brand awareness-ul şi brand-recall-ul pentru produs. Canalele de comunicare utilizate sunt radio-ul, presa şi internetul – componenta de media fiind realizată de Spoon media. Conceptul creativ este construit pornind de la pluralitatea de sensuri a cuvântului “scaun” în limba română. „Scaun” are ca sens principal un obiect de mobilier pe care stai, dar desemnează totodată actul de a merge la toaletă şi „poziţia” ocupată la locul de muncă. Cheia de decriptare a dezvoltării pentru print este sloganul propus: “Smecta are grijă de scaunul tău”, în timp ce pentru radio intonaţia vocii şi firul naraţiunii creează jocul de sensuri propus.
În plan strategic, campania susţine poziţionarea de top a produsului, prin comunicarea acestuia în relaţie cu activitatea de birou şi poziţiile ierarhice de management, precum şi prin utilizarea umorului ca atenuator de agresivitate în comunicarea unui subiect medical delicat – diareea. Conceptul a fost dezvoltat în baza datelor cantitative oferite de client şi validat cu ajutorul pretestărilor realizate de echipa Totem Research.
Echipa care a lucrat la realizarea campaniei:
Strategie : Raluca Teodoru – Director strategie
Creaţie: Gabriela Comoli – Director creaţie; Simona Raicu – Senior Art Director; Mariana Andrei – Copywriter
Client Service: Mihaela Ştefan – Client Service Director; Irina Ifrim – Account Manager
Cercetare: Bogdan Păunescu – Director cercetare; Anca Dohotariu – Coordonator cercetare calitativă.
Totem Communication este o agenţie de comunicare full service, apărută în 2003, axată pe strategie şi creaţie.
{mosloadposition user10}