Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

SmartPoint anunta rezultate in crestere pe 2010

În 2011 au fost semnate parteneriatele cu Miele şi QlikTech

SmartPoint, companie independentă de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu operaţiuni la nivel regional (Bulgaria, Croaţia, România, Serbia şi Slovenia), anunţă rezultate de 4,28 milioane lei în 2010, în creştere cu 32% faţă de anul precedent.

“Ultimii doi ani au reprezentat o perioadă de validare a unor modele de business inclusiv în ceea ce ne priveşte. În 2010 am reuşit să creştem peste aşteptări prin atragerea unor conturi importante atât pe plan local, cât şi regional, în paralel cu o consolidare a parteneriatelor existente. Această platformă ne-a oferit posibilitatea dezvoltării de noi produse şi proiecte de comunicare, permiţând creşterea echipei şi a competenţelor”, a declarat Cătălin Pătrăşescu, managing partner SmartPoint.

Evoluţia bună de anul trecut s-a bazat pe o strategie de creştere concentrată pe trei direcţii: atragerea de noi parteneri, intensificarea operaţiunilor regionale şi dezvoltarea ariei de proiecte punctuale în domenii precum energie, farma, FMCG, real-estate, tehnologie.

„Pentru 2011, ne-am propus consolidarea business-ului la nivel regional şi ne aşteptăm la o creştere moderată în jurul 10%, urmând strategia de atragere de noi parteneri în segmentele de expertiză,” a adăugat Cătălin Pătrăşescu.

În urma unui proces de selecţie şi a rezultatelor obţinute punctual anul trecut, în 2011 SmartPoint a semnat un nou parteneriat de comunicare cu Miele, compania numărul unu la nivel mondial în producţia de echipamente electrocasnice premium. De asemenea, colaborarea locală din Bulgaria cu QlikTech, lider în aplicaţii personalizate de Business Intelligence, a fost extinsă anul acesta şi în România.

Evoluţii 2010

În 2010, SmartPoint a adăugat în portofoliul de clienţi parteneri importanţi precum eMAG, cel mai mare magazin online din România şi Tandberg, acum parte a CISCO, parteneriat continuat în Serbia. De asemenea, în 2010 SmartPoint s-a afiliat reţelei internaţionale de comunicare ComUnity.pro, implementând şi primul proiect internaţional, pentru asociaţia europeană de tehnologie FTTH (Fiber to the Home Council Europe).

Tot anul trecut, buna colaborare cu Kingston pe piaţa din România a fost extinsă la nivel regional. Ca urmare a acţiunilor implementate la nivel regional şi a rezultatelor obţinute, SmartPoint a obţinut titlul de “Best Agency 2010” în regiunea Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA) din partea Kingston Technology.

SmartPoint îşi desfăşoară operaţiunile regionale prin intermediul birourilor din Sofia şi Belgrad, care însumează cinci consultanţi.

Echipa SmartPoint acoperă un domeniu extins de expertiză in domenii ca: energie, farma, FMCG, real-estate, tehnologie.

Bucuresti, 15.05.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.