Lansat la începutul lunii ianuarie, ziarul financiar electronic Smart Financial (www.SmartFinancial.ro) a încheiat deja un contract pentru vânzarea în regim exclusiv a spaţiilor sale publicitare. Agenţia de media Smart Press SRL, deţinătoare a website-ului de informaţie Smart Financial, a ales ARBOmedia pentru reprezentarea pe piaţa publicităţii online.
Contractul a fost semnat pe o perioada de 4 ani, cu posibilitatea de prelungire automată.
Formatele publicitare oferite de ARBOmedia pe SmartFinancial.ro sunt 468×60, 728×90, 120×400 si 300×250, iar la cerere se pot contracta şi servicii speciale – branduire de rubrică, advertorial, publicitate în newsletter etc.
“Salutăm apariţia unui site cu un conţinut atât de bogat şi de bine scris ca SmartFinancial.ro. Ne bucurăm să lucrăm cu astfel de companii ce privesc lucrurile în perspectivă şi să dezvoltăm colaborări durabile bazate pe încredere şi performanţă, chiar de la lansarea acestora. Suntem convinşi că, în curând, acest site va deveni o sursă de informare utilă pentru cât mai mulţi utilizatori, precum şi o destinaţie preferată pentru advertiseri”, crede Călin Rotăruş, Online Sales Director în cadrul ARBOmedia.
Despre SmartFinancial.ro
Adresat mediului de afaceri, dar şi persoanelor fizice active din clasa medie şi business, Smart Financial mizează pe articole originale şi evită preluările de tip copy-paste, încercând să impună un nou standard în media exclusiv electronică.
Informaţiile se încadrează în categoriile Bănci & Asigurări, Piaţa de Capital, Tehnologie – IT & C, Industrie & Retail, Piaţa imobiliară, Afaceri & Investiţii, Mass-Media, Publicitate & Marketing, Resurse Umane, Turism & LifeStyle, Auto & Moto. În acest moment se lucrează şi la constituirea unor cataloage specializate în care fiecare companie implicată să îşi poată prezenta oferta comercială, domeniile fiind Bancar, Asigurări, SSIF şi Fonduri de Investiţii.
SmartFinancial.ro clasează orice articol într-unul dintre următoarele formate – Info, Reportaj, Analiză, Interviu, Editorial, Comunicat de Presă, Advertorial, Special – făcând astfel mult mai clar tipul de mesaj ce se doreşte a fi transmis în respectivul material. Site-ul combină caracterul de ziar cu cel de “magazin”, pentru a oferi şi mai multă utilitate, însă fără a denatura procesul informării, unul preponderent serios, sever. Un instrument inedit este Smart Financial Poll Contest: pe de o parte concurs cu premii, pe de altă parte mijloc de sondare a unui public targetat.
“Am mizat pe experienţa ARBOmedia în ceea ce priveşte publicitatea online, iar acum nu ne rămâne decât să oferim un conţinut de calitate pentru a atrage, aşa cum ne propunem încă de la început, un public de elită pe SmartFinancial.ro”, a declarat Răzvan Iancu, Marketing Manager Smart Press şi coordonator al proiectului SmartFinancial.ro. “In cursul acestui an, Smart Press intenţionează să se dezvolte şi să reuşească să lanseze şi alte site-uri financiare de nişă, unul dedicat exclusiv pieţei bancare (SmartBank.ro), altul pieţei de capital (SmartBroker.ro)”, a adăugat Răzvan Iancu.
Despre ARBOmedia
Compania ARBOmedia a aniversat anul trecut 10 ani de experienta pe piata romaneasca, ca filiala a celei mai mari regii de publicitate multimedia independente din Europa, cotata la Bursa din Frankfurt si reprezentata in 7 tari europene: Germania – sediul central, Cehia, Polonia, Romania, Slovacia, Spania si Turcia.
In Romania, ARBOmedia gestioneaza in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: Jetix TV, televiziunea interactiva U, 19 publicatii nationale, 44 locale si peste 160 de website-uri.
{mosloadposition user10}