Peste 1.700.000 de Smart Meniuri vândute în restaurantele KFC din toată ţara
KFC România a lansat în luna martie 2011 „Smart Meniu”, un meniu de senzaţie care s-a plasat imediat printre preferinţele clienţilor. Cu peste 170 000 000 de bucăţi vândute, Smart Meniu a devenit vedeta anului 2011 în meniul KFC.
În ianuarie 2012, Smart Meniu s-a menţinut în topul preferinţelor clienţilor cu peste 300 000 de meniuri vândute în toate restaurantele KFC din ţară.
Smart Meniu face parte din gama KFC- Smart Choice şi conţine, asemeni celorlalte oferte KFC, cele mai gustoase produse de pui din oraş – Hot Wings şi Crispy Strips, împreună cu o porţie de cartofi şi binecunoscutul sos de usturoi – la un preţ foarte avantajos: doar 9, 90 lei.
"Fii isteţ şi căştigă" – este îndemnul sub care KFC îşi invită oaspeţii să încerce produsele din gama Smart Choice, oferite la un preţ avantajos şi la standardele de calitate cu care KFC şi-a obişnuit consumatorii. Platforma Smart Choice a fost introdusă de KFC România pentru a oferi clienţilor cele mai îndrăgite produse la preţuri accesibile.