· Platforma Corporate-Wellbeing listează informații și noutăți din industrie și programele care au dovedit o rată de eficiență de peste 90% în rândul angajaților
SmartExperience, principalul furnizor de ateliere creative pentru angajați din România, lansează platforma Corporate-Wellbeing. Aceasta este cea mai complexă platformă de soluții integrate de corporate wellbeing și listează, în prezent, peste 50 de ateliere creative dezvoltate de SmartExperience.
„Observăm în ultimii ani câteva puncte comune în modul în care managerii de HR din companiile mari și antreprenoriale abordează programele de wellbeing pentru angajați, tratând acest aspect cu seriozitate și căutând soluția potrivită pentru echipele lor.
Nevoia crescută a angajatorilor de a avea acces la informații și oferte de programe personalizate a fost principalul argument pentru lansarea platformei Corporate-Wellbeing, gândită ca un beneficiu pentru cei interesați de tot ce este nou și important în această industrie”, declară Alecsandra Ioniță, CEO și wellbeing specialist SmartExperience.
Platforma structurează cele peste 50 de ateliere dezvoltate și implementate de SmartExperience pe patru categorii: Hobby, Dezvoltare Personală, Echilibru Personal și Sănătate. În fiecare lună, portofoliul de programe SmartExperience se mărește, oferind beneficiarilor o experiență de învățare cu grad maxim de eficiență. În acest context, platforma Corporate-Wellbeing este actualizată periodic cu programele care au dovedit o rată de satisfacție de peste 90% în rândul angajaților și care pot fi replicate imediat.
Noua platformă este gândită să ofere o experiență de utilizare utilă și interactivă, familiarizând utilizatorii cu modul de organizare și conținutul celor mai consacrate programe wellbeing. În plus, le oferă angajatorilor posibilitatea de a solicita oferte personalizate pentru atelierul de care sunt interesați.
Pasul urmator în materie de dezvoltare este integrarea unei platforme de tip forum pentru angajații care au beneficiat de cel puțin un atelier creativ.
Forumul va fi împărțit pe companii și categorii de ateliere, creând astfel cadrul pentru ca beneficiarii să păstreze legatura cu trainer-ul care a susținut atelierul creativ și să poată apela la grup atunci când au nevoie.
„Urmărim astfel dezvoltarea intereselor și pasiunilor participanților la atelierele creative, pe care cei mai mulți le redescoperă în cadrul acestora și pe care nu le-au dezvoltat în trecut din lipsă de timp sau de informații”, spune Alecsandra Ioniță.