Între 13 – 15 februarie 2009, smart a înfruntat zăpada şi a mers în locul în care creativi din toată Europa şi-au dat întâlnire: festivalul AdPrint 2009 din Poiana Braşov. Concursul de creaţie organizat de smart în cadrul festivalului a provocat în acest an la “reinventarea” convenţiilor, pe toţi cei prezenţi la cea de a zecea ediţie AdPrint.
Dacă anul trecut, smart a îndrăznit să pună sub semnul întrebării inimioara devenită clişeu şi acceptată ca fiind cea care defineşte dragostea, la ediţia AdPrint de anul acesta, a sosit rândul unor alte simboluri care şi-au găsit locul în imaginarul colectiv: simbolurile grafice ale genurilor masculin şi feminin.
Şi pentru că face întotdeauna pereche excelentă cu inovaţia şi creativitatea, smart a mers în Poiana Braşov să susţină AdPrint: a ascultat cuminte seminariile, a admirat lucrările expuse şi a mers la petreceri. Dar a hotărât că doreşte să facă ceva mai mult de atât; aşa că a pus piciorul în prag şi a provocat pe toţi cei prezenţi la AdPrint la un nou concurs de creaţie cu tema: “Rebranding Gender Signs”.
Membri ai juriului AdPrint, Paulo Martins (Associate Creative Director, 180 Amsterdam) şi Carlos Furnari (Associate Creative Director, 180 Amsterdam) au jurizat lucrările publicitarilor participanţi dar şi pe cele ale oaspeţilor şi jurnaliştilor prezenţi la eveniment şi au desemnat lucrarea câştigătoare: cea înscrisă de Liviu Redeleanu, Managing Partner AdVenture.
Lucrarea propusă de Liviu Redeleanu a fost aleasă pentru originalitatea sa, dar şi pentru conceptul care ar putea fi implementat cu uşurinţă: două noi simboluri foarte uşor de recunoscut şi în acelaşi timp reprezentative.
Lucrările concursului înscrise în concursul “Rebranding Gender Signs” urmează să fie publicate pe site-ul oficial al evenimentului, www.adprint.ro.
Mai multe informaţii despre smart, puteţi accesa la adresele: www.smart.com/ro şi www.media.mercedes-benz.ro.
{mosloadposition user10}