Tradiţionala Slujbă de Înviere, transmisă pe TVR 1, a fost lider de audienţă, pe toate categoriile de public – naţional, urban şi comercial, în intervalul 23.20-24.59, în noaptea de sâmbătă spre duminică.
Conform datelor furnizate de TNS-AGB International, cu un rating mediu, la nivel naţional, de 4,2% (share 21,8%), respectiv de 3,6% (cotă de piaţă de 18,6%) în mediul urban, slujba ţinută la Catedrala Patriarhală din Bucureşti a fost urmărită, în medie, de peste 827.000 de telespectatori, în toată ţara. În acelaşi interval, posturile comerciale au înregistrat rating-uri medii 1,6% (ProTV), 1,5% (Antena 1), 1% (Prima Tv), la nivel naţional, respectiv 1,8% (ProTV), 1,4% (Antena 1), 1% (Prima TV), în mediul urban. Inclusiv publicul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani a preferat transmisiunea de pe TVR 1 emisiunilor difuzate de posturile comerciale, postul public înregistrând o audienţă medie de 2,2% (cotă de piaţă de 11,9%), faţă de 2,1% ProTV (11,2% share) şi 1,5% Antena 1 (8,2% share).
Şi emisiunea Surprize, surprize difuzată sâmbătă seară (20.11-23-02) a fost lider de audienţă la nivel naţional şi urban, cu audienţe medii de 9,8% (25,5% share), respectiv 7,6% (20,3% share), când posturile comerciale de televiziune înregistrau rating-uri medii de 4,1% (Antena 1), 3,5% (ProTV), Prima TV (1,9%), respectiv 4% (ProTV), 3,8% (Antena 1), 2% (Prima Tv), la nivel urban. Peste 1.913.000 de telespectatori din întreaga ţară au stat alături de echipa Surprizelor, până aproape de miezul nopţii, în timp ce pe target-ul urban, numărul mediu al telespectatorilor care au urmărit emisiunea a fost de 819.000.
{mosloadposition user10}