Republika, agenția de comunicare cu ADN digital, lansează proiectul Sloop it #LikeSanta prin care fructele de băut Sloop devin vedete cu căciulițe colorate de Crăciun în magazinele Inmedio și1 Minute. Gătite de sărbătoare cu tichiuțe colorate, ele îi îmbie, energizează și inspiră pe iubitorii de fructe să devină cei mai buni Moși pentru cei dragi.
Până pe 14 decembrie, clienții magazinelor Inmedio și 1 Minute se bucură de o promoție pe gustul lor: dacă se energizează cu nutrienții și vitaminele delicioase din 5 sticluțe de smoothie sau fresh Sloop (deodată sau pe rând), primesc garantat o doză de inspirație la alegere, din coșulețul cu cadouri: cărți poștale, sacoșele, căști audio sau produse Sloop. Totul pentru a face o treabă mai bună în calitate de Moș Crăciuni pentru cei dragi.
Campania și materialele sunt create pentru a transmite într-un mod jucăuș și atrăgător mesajul promoției, a evidenția produsele la raft și a fideliza Moș Crăciunii în devenire.
„Sloop este un brand care oferă băuturi delicioase, sănătoase și un pic mai mult: încearcă să creeze o lume jovială și sinceră, în care oamenii se simt înțeleși, încurajați și niciodată subestimați. Prietenii noștri de la Republika au gândit o campanie prin care să empatizăm cu publicul îndrăgit de Sloop. Să le arătăm că știm câtă presiune există când vrei să îi faci fericiți pe cei dragi de Sărbători și că, în felul nostru jucăuș, suntem alături de ei. De la concept până la execuția materialelor frumos colorate și personalizate, au reușit să surprindă perfect personalitatea Sloop și să transmită un mesaj pozitiv, vesel și plin de energie” a declarat Melania Damian, business leader Sloop.
Prin promoția Sloop it #LikeSanta, Republika oferă continuitate conceptului Sloop it #Like… prin care brandul s-a făcut remarcat de-a lungul acestui an. Campaniile Sloop it #Like… vorbesc despre modurile în care Sloop își inspiră și motivează consumatorii să-și lase imaginația la joacă, să încerce lucruri noi și să se regăsescă în scenarii hazlii.
„Unul dintre obiectivele noastre în ceea ce privește oferta de produse este acela de a avea în permanență un sortiment variat și inovativ pentru a asigura clienților Inmedio si 1 Minute experiențe noi și promoții exclusive care să îi suprindă și cu care să relaționeze la nivel personal. Astfel, parteneriatul cu Sloop s-a dovedit a fi unul de succes, iar prin implementarea acestei campanii promoționale am reușit să evidențiem calitățile produsului și, în același timp, să punem un zâmbet pe fețele clienților noștri. Așteptăm cu entuziasm următoarea temă Sloop it #Like…” a spus Amira Stănescu, Marketing Manager LS Travel Retail România.
„Republika face parte din viața mărcii Sloop încă din perioada sa de „incubație” și ne-am bucurat în tot acest timp să luăm parte la proiectele sale de comunicare. Extinderea serviciilor agenției în zona de offline ne-a permis anul acesta să lansăm platforma de comunicare Sloop it #Like…, având astfel prilejul de a gândi și implementa pentru Sloop proiecte de vânzare și fidelizare în lanțurile de magazine partenere. Încheiem, deci, anul printr-o campanie care sperăm să bucure cât mai mulți dintre consumatorii unor produse delicioase și pe deplin sănătoase.” a afirmat Ștefania Kadima, managing partner Republika.
Campania Sloop it #LikeSanta se va desfășura până pe 14 decembrie în magazinele Inmedio și 1 Minute din București.
Pentru a câștiga unul dintre premiile promoției, clienții Sloop trebuie să achiziționeze 5 dintre produsele Sloop participante la campanie. Regulamentul campaniei Sloop it #Like Santa este disponibil în toate magazinele participante la promoție și pe website-ul marcii //www.sloop.ro/.
Despre Republika
Echipa Republika este formată din specialiști în comunicare, dezvoltare și creație, care au implementat proiecte pentru unele dintre cele mai mari branduri prezente pe piața din România. Republika rămâne una dintre agențiile independente de top din România, care are în portofoliul său sute de proiecte digitale de succes. Agenția oferă servicii de strategie și consultanță în comunicare, PR, digital marketing, social media, creație și dezvoltare tehnică. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul companiei: www.republika.ro.
Despre Sloop
Sloop este un brand lansat în România la începutul anului 2013, ce oferă băuturi din fructe de tip smoothie și fresh. Gama de produse Sloop înseamnă “fructe proaspete zdrobite sau stoarse și nimic altceva” și are ca puncte forte lipsa de concentrați, coloranți, aditivi, zahăr adăugat sau arome, precum și procesul unic de pasteurizare la rece HPP (High Pressure Processing), prin care fructele se păstrează proaspete fără a-și pierde calitățile nutriționale. Pentru că produsele sunt savuroase, necomplicate și “fără răutăți”, tonul brandului se pliază natural pe acestea: prietenos, vesel și sincer.
Despre LS travel retail Romania
LS Travel Retail România este subsidiara din România a Lagardère Services, lider mondial în Travel Retail, cu o experiență de peste 18 ani pe piața românească și o rețea de peste 200 de magazine. Compania a generat o cifră de afaceri de peste 67 de milioane de euro în 2013 și își extinde în mod constant rețeaua de magazine. LS Travel Retail România operează șapte branduri proprii -Inmedio, Relay, la 1 Minute, Hello! So! Coffee, Le Café Inmedio și Voyage Café – și activează în două segmente strategice de business: News & Convenience (brandul cel mai reprezentativ în acest sector este Inmedio) și Foodservice (brandul cel mai reprezentativ este de 1 Minute). Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul companiei www.lsromania.ro.