Serviciul de streaming ce va fi lansat în curând le urează bun venit lui Roberto Soto, Chief Strategy Officer, și lui John Heinemann care va avea funcția de General Counsel Appointments
CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a anunțat astăzi că fostul director al HBO Max, Roberto Soto, a fost numit Chief Strategy Officer, iar John Heinemann, fost membru al companiei Walt Disney, a fost numit General Counsel al SkyShowtime. Cei doi se vor alătura companiei în cursul acestui an.
Înainte de a fi parte din SkyShowtime, Roberto Soto a lucrat pentru HBO Max, unde a ocupat funcția de Senior Vice President și Head of Growth Marketing pentru EMEA. El a condus echipele de marketing, PR, achiziție de abonați, CRM și analiză de creștere și a condus lansarea de succes a HBO Max pe toate piețele viitoare ale SkyShowtime, inclusiv Iberia, țările nordice, Țările de Jos, Polonia și Europa Centrală și de Est. La SkyShowtime, Soto va conduce dezvoltarea și aplicarea strategiei, lucrând îndeaproape cu toate echipele din cadrul organizației.
Înainte de a lucra pentru HBO Max, Roberto Soto a ocupat funcții de conducere în marketing, dezvoltare de afaceri, strategie și distribuție la Paramount Global (fostă ViacomCBS), Fox International Channels și Liberty Global. De asemenea, a lucrat la start-up-urile de streaming MUBI și Tribes Media și a lucrat pe piețe globale distincte, din America Latină, Statele Unite și Europa, până în Africa și Orientul Mijlociu.
CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Experiența vastă a lui Roberto în serviciile de streaming de divertisment și sport, inclusiv lansări multiple în întreaga Europă, îl recomandă pentru a ajuta la definirea strategiei companiei noastre și pentru a conduce aplicarea acesteia în întreaga organizație. El va juca un rol esențial în a face din SkyShowtime următorul mare serviciu de streaming pentru Europa.”
Despre funcția pe care o va avea în SkyShowtime, Roberto Soto a declarat: „Sunt încântat să mă alătur echipei SkyShowtime și abia aștept să lucrez împreună cu Monty și echipa sa pentru a construi o ofertă unică și premium de brand de divertisment – o combinație de conținut iconic, de înaltă calitate din portofoliile celor mai importante studiouri din lume și o experiență de vizionare pe care publicul din Europa o va îndrăgi.”
John Heinemann a lucrat cinci ani în compania Walt Disney și a fost Associate Principal Counsel pentru țările nordice, baltice și MENA. Heinemann a făcut parte din echipa care a lansat Disney+ la nivel internațional, negociind acorduri multianuale în Europa și MENA.
În echipa SkyShowtime, John Heinemann va fi Director Juridic al companiei, acționând ca un consilier strategic al echipei de conducere și al Consiliului de Administrație. El va supraveghea întreaga funcție juridică, inclusiv chestiunile comerciale și tranzacționale, conformitatea, aspectele de reglementare, confidențialitatea și protecția datelor, licențiere de conținut și distribuție. John Heinemann va avea sarcina de a construi cea mai bună echipă de Business & Legal în teritoriile SkyShowtime și va lucra îndeaproape cu echipele de distribuție și parteneriate SkyShowtime, unde experiența sa în lansarea Disney+ în multe dintre aceste teritorii își va spune cuvântul. Înainte de Disney, John Heinemann a lucrat la Fox Network Groups, BBC Worldwide și Viasat Broadcasting.
CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan a declarat: „Pe lângă abilitățile sale juridice formidabile, John aduce, de asemenea, și o mentalitate strategică. Cunoaște piețele noastre și înțelege ce este necesar pentru a lansa un serviciu de streaming de succes. Știu că va fi un consilier de încredere pentru întreaga echipă de conducere. Aștept cu nerăbdare să lucrez îndeaproape cu el.”
John Heinemann a declarat: „Este un moment foarte bun pentru serviciile de streaming și, cu oferta sa de conținut excepțională, SkyShowtime este gata să devină un jucător important în toată Europa. Abia aștept să încep să-l susțin pe Monty și echipa sa în aventura SkyShowtime.”