Un nou spot Lowe pentru SKOL
Campania „Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltată și implementată de Lowe pentru brandul SKOL, continuă și în această iarnă cu un spot.
„Dacă în vara acestui an am demonstrat că „o bere de calitate se deschide cum vrei tu”, calitatea fiind ingredientul principal al berii SKOL, în această iarnă am decis să mergem un pas mai departe, și să continuăm povestea grupului de prieteni SKOL, punându-i într-o nouă ipostază “provocatoare”, care să le testeste dorința de a bea o bere SKOL, indiferent de situație. În final, mesajul este simplu și la obiect, «ori bem bere, ori bem bere»”, declară Paul Markovits, Vicepreşedinte Marketing, URBB.
Al doilea spot dezvoltat de Lowe pentru brand-ul SKOL clarifică faptul că „o bere de calitate se răcește cum vrei tu”: „Am înghețat și dezghețat halbele de SKOL de zeci de ori până când picătura de bere a curs exact așa cum ne-am dorit. Asta se întâmpla undeva pe la ora 05:30 dimineața. A fost un mic maraton, însă cu siguranță a meritat. Replica unuia dintre personaje – “Da-ul” spus într-un fel cu totul special cât timp aștepta să se răcească berea – a devenit rapid un inside joke în agenție. De-atunci, tot căutăm ocazii să replicăm “Da-ul” acela cât mai aproape de original. Până la urmă, însă… ori am filmat, ori am filmat“, spune Vasile Alboiu, Chief Creative Officer, Lowe Group.
Spotul rulează pe principalele stații TV, iar mixul de promovare este completat de radio, tranzit, digital, OOH și materiale trade.
Spotul poate fi vizionat aici:
Echipa de creație Lowe pentru acest proiect, coordonată de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formată din Andrei Munteanu (Senior Copywriter) și Victor Oprișan (Senior Art Director). Echipa de strategie este formată din Bogdan Ioniță (Head of Strategy) și Andreea Lipară (Researcher). A/V – Ilinca Nanoveanu (Senior A/V Producer). Din echipa de Client Service Lowe, condusă de Alina Bălan (Client Service Director), fac parte Adriana Tudoran (Account Director) și Bianca Iancu (Account Executive).
Echipa SKOL este formată din Paul Markovits (Marketing VP URBB), Elena Mărăcine (Senior Brand Manager SKOL), Cristina David (Marketing Services Manager) și Denisa Jalba (CMI Analyst).
Casa de producție este Saga Film, spotul fiind regizat de Răzvan Mărculescu.