Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA VISION X: studiul crossover-ului urban este prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva

SKODA VISION X 1

› Studiul acestui automobil hibrid ŠKODA prezintă o nouă evoluţie a limbajului de design al mărcii
› Dimensiunile generoase şi suprafeţele tridimensionale conturează exteriorul modelului VISION X
› La interior atrag atenţia ecranul color mare şi efectele luminoase impresionante
› Crossover-ul urban va fi al treilea model produs în serie care va cuceri un nou segment
› Temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025 constă în extinderea gamei de modele în segmentul SUV, acest segment cunoscând o expansiune rapidă

Mladá Boleslav, februarie 2018 – Producătorul auto ceh va prezenta viitorul dezvoltării gamei sale de model, arătând în premieră studiul ŠKODA VISION X. Conceptul crossover-ului urban transferă într-un nou segment caracteristicile modelor SUV ŠKODA de succes. ŠKODA VISION X va avea premiera mondială la Salonul Auto 2018 de la Geneva.

SKODA VISION X 1

Cu dimensiunile sale compacte, ŠKODA VISION X reprezintă însoţitorul ideal pentru cei cu un stil de viaţă activ şi urban. Exteriorul este caracterizat de liniile precise şi suprafeţele clare, accentuând personalitatea dinamică a studiului hibridului finisat la exterior în culoarea FlexGreen. Plafonul având culoarea contrastantă Anthracit îi accentuează caracterul sportiv. Iar barele de protecţie distinctive, pragurile laterale marcante, plafonul panoramic de mari dimensiuni şi jantele din aliaj uşor de 20 de inchi desenează o imagine de ansamblu plină de forţă. Designul cu linii precise şi tăioase a fost inspirat din tradiţia cehă de prelucrare a sticlei.

Interiorul studiului ŠKODA VISION X defineşte un limbaj de design absolut nou, fiind dominat de bordul lat, cu structură ergonomică şi de ecranul color. Serviciile de infotainment şi conectivitate pot fi accesate rapid şi intuitiv folosind acest ecran. Datorită efectelor generate de lumină, elementele iluminate din sticlă de cristal, în combinaţie cu ecranul color creează o ambianţă aparte.

ŠKODA VISION X reprezintă viziunea producătorului ceh în ceea ce priveşte automobilul crossover modern. Adăugând al treilea model în familia SUV de succes, ŠKODA doreşte să se adreseze unor noi grupuri-ţintă şi să crească entuziasmul de care se bucură marca. Extinderea gamei de modele în segmentul SUV, segment aflat în expansiune rapidă, reprezintă temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025. Până în 2025, ŠKODA AUTO planifică să lanseze şi automobile plug-in hibrid, alături de cele pur electrice. Până atunci, se estimează că fiecare al patrulea autovehicul livrat de marcă în lume va fi un hibrid plug-in sau un automobil electric.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.