› Studiul acestui automobil hibrid ŠKODA prezintă o nouă evoluţie a limbajului de design al mărcii
› Dimensiunile generoase şi suprafeţele tridimensionale conturează exteriorul modelului VISION X
› La interior atrag atenţia ecranul color mare şi efectele luminoase impresionante
› Crossover-ul urban va fi al treilea model produs în serie care va cuceri un nou segment
› Temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025 constă în extinderea gamei de modele în segmentul SUV, acest segment cunoscând o expansiune rapidă
Mladá Boleslav, februarie 2018 – Producătorul auto ceh va prezenta viitorul dezvoltării gamei sale de model, arătând în premieră studiul ŠKODA VISION X. Conceptul crossover-ului urban transferă într-un nou segment caracteristicile modelor SUV ŠKODA de succes. ŠKODA VISION X va avea premiera mondială la Salonul Auto 2018 de la Geneva.
Cu dimensiunile sale compacte, ŠKODA VISION X reprezintă însoţitorul ideal pentru cei cu un stil de viaţă activ şi urban. Exteriorul este caracterizat de liniile precise şi suprafeţele clare, accentuând personalitatea dinamică a studiului hibridului finisat la exterior în culoarea FlexGreen. Plafonul având culoarea contrastantă Anthracit îi accentuează caracterul sportiv. Iar barele de protecţie distinctive, pragurile laterale marcante, plafonul panoramic de mari dimensiuni şi jantele din aliaj uşor de 20 de inchi desenează o imagine de ansamblu plină de forţă. Designul cu linii precise şi tăioase a fost inspirat din tradiţia cehă de prelucrare a sticlei.
Interiorul studiului ŠKODA VISION X defineşte un limbaj de design absolut nou, fiind dominat de bordul lat, cu structură ergonomică şi de ecranul color. Serviciile de infotainment şi conectivitate pot fi accesate rapid şi intuitiv folosind acest ecran. Datorită efectelor generate de lumină, elementele iluminate din sticlă de cristal, în combinaţie cu ecranul color creează o ambianţă aparte.
ŠKODA VISION X reprezintă viziunea producătorului ceh în ceea ce priveşte automobilul crossover modern. Adăugând al treilea model în familia SUV de succes, ŠKODA doreşte să se adreseze unor noi grupuri-ţintă şi să crească entuziasmul de care se bucură marca. Extinderea gamei de modele în segmentul SUV, segment aflat în expansiune rapidă, reprezintă temelia Strategiei ŠKODA de Creştere 2025. Până în 2025, ŠKODA AUTO planifică să lanseze şi automobile plug-in hibrid, alături de cele pur electrice. Până atunci, se estimează că fiecare al patrulea autovehicul livrat de marcă în lume va fi un hibrid plug-in sau un automobil electric.