· Succes unic – victorii la trei categorii
· Comunicarea departamentului de Resurse umane ŠKODA obţine calificative maxime
· Noi oportunităţi de carieră la ŠKODA
ŠKODA a câştigat premiul cel mare la cea de-a zecea ediţie a Autovision, festivalul de film şi multimedia din industria auto, care are loc în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt (IAA). Juriul internaţional a onorat un film corporate creat de către ŠKODA, cu titlul de cel mai bun dintre cele 279 de filme înscrise.
“Conform strategiei de creştere, ŠKODA oferă aplicanţilor oportunitatea de a începe o carieră interesantă – şi asta nu doar în Republica Cehă,” declară Ing. Bohdan Wojnar, membru în Consiliul de administraţie ŠKODA, responsabil pentru departamentul de Resurse umane.“ Atunci când căutăm noi talente şi specialişti cu experienţă, utilizăm uneltele moderne de comunicare la capacitatea lor maximă, pentru a transmite candidaţilor, cât mai bine posibil, oportunităţile oferite de posturile din cadrul companiei ŠKODA. Ne abordăm angajaţii într-o manieră individuală, le respectăm interesele şi preferinţele, şi depunem eforturi pentru a le oferi tot suportul posibil pentru dezvoltarea personală şi profesională.”
La festivalul Autovision, comunicarea de marketing a Škoda Auto a avut succes la categoriile “TV/Cinema”, “Website” şi “Corporate Video”, obţinând 3 medalii de aur.
Juriul a apreciat conceptul neobişnuit al campaniei, care scoate în evidenţă noua orientare dinamică a strategiei de dezvoltare ŠKODA. Producătorul de automobile nu este doar un angajator tradiţional, ci ŠKODA reprezintă o companie internaţională, dinamică şi un angajator atractiv.
ŠKODA oferă candidaţilor o serie de poziţii interesante în domeniile dezvoltării tehnologice, a planificării şi managementului producţiei, precum şi în managementul produselor, achiziţiilor sau în vânzări.
Puteţi găsi posturile vacante curente la www.zivotniprilezitost.cz
Filmul premiat:
www.zivotniprilezitost.cz
www.employerforlife.com
Youtube: //www.youtube.com/watch?v=OIR5rCzepys&feature=player_profilepage