celei de-a patra editii pe 14 iunie
Înscrie-ți echipa și pedalează pentru aur!
Skoda Velo Challenge, primul eveniment din România dedicat amatorilor de ciclism din companii, dă startul celei de-a patra ediții pe 14 iunie 2014 sub motto-ul “Teams, GO 4 GOLD!”. Anul acesta sunt așteptate peste 100 de echipe în marea confruntare pe două roți care se va desfășura în Pădurea Băneasa, pe un traseu de 10 km. Ca în fiecare an, cursa va porni din fața Academiei de Poliție.
Skoda Velo Challenge este organizată ca o competiție de tip ștafetă pentru angajații din companiile mari și mici, care trebuie să se înscrie în echipe de câte patru concurenți (categorii: masculin, feminin sau mixt). Fiecare echipă din concurs va avea de parcurs, într-un timp limită de patru ore, un total de 40 de kilometri prin pădurea Băneasa, pe potecile înguste și dificile. Participanților le vor fi astfel puse la încercare abilitățile de ciclism, dar și calitățile de coechipier.
Înscrierea în competiție se poate face accesând pagina de Facebook www.facebook.com/Skoda.Velo.Challenge și completând formularul de înscriere. Participanții se vor înscrie într-una dintre categoriile din concurs – feminin, masculin, mixt, numind și industria în care activează: bănci, auto, telecom, construcții, media, advertising etc. Clasamentul final se va face în funcție de cel mai rapid timp obținut de echipă per fiecare categorie. Astfel, există premii pentru câștigătorii categoriilor overall (toate echipele), mixt și feminin, pentru cea mai rapidă echipă din industria de care aparține, dar și premii speciale surpriză. Fiecare companie poate avea în concurs oricât de multe echipe dorește. Cu cât mai multe echipe înscrise, cu atât cresc șansele pentru victorie!
În această ediție, Skoda Velo Challenge aduce multe surprize și premii atractive echipelor care urcă pe podium. Însă, mai presus de premii, competiția promovează spiritul de echipă și încurajează un stil de viață activ printre angajați.
Ediția de anul acesta este organizată ca urmare a succesului de care s-a bucurat în primele trei ediții. În perioada 2011-2013, peste 1200 de participanți din mai mult de 100 de companii s-au întrecut pentru trofeele Skoda Velo Challenge.
Ca în fiecare an, Skoda are plăcerea de a organiza Skoda Velo Challenge. Notorietatea evenimentului a atras și în 2014 numeroși sponsori, precum Hervis, Becks, Musli Vitalis (Dr. Oetker), Windows, Hotel New Montana, Hotel Caro, NOMAD Multisport și Olympus (Fabrica de Lapte Brașov).
Organizatorii competiției sunt, din nou, agențiile MSPS, Frank și Oxygen. Campania de comunicare a evenimentului presupune acțiuni care au ca target companiile și angajații acestora, prin diverse canale de comunicare: online, social media, direct marketing, comunicare internă în cadrul companiilor, media și video.