- ŠKODA AUTO și organizatorul Tour de France A.S.O. își prelungesc parteneriatul până în anul 2023
- Producătorul auto ceh susține Tour de France de 15 ani
- Cooperarea extinsă cu A.S.O. va fi dezvoltată pentru a include mai multe evenimente-cheie din ciclism
ŠKODA AUTO își prelungește până în 2023 angajamentul față de Tour de France, ca sponsor oficial principal și partener auto. Producătorul auto și organizatorul de evenimente sportive continuă şi extind astfel 15 ani de parteneriat de succes. Președintele Consiliului de Administraţie ŠKODA, Bernhard Maier, și Alain Favey, membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Marketing au semnat la Geneva contractul în numele producătorului auto ceh. Președintele Jean-Étienne Amaury a semnat contractul pentru organizatorul Tour de France, A.S.O. (Amaury Sport Organization); Tour de France a fost reprezentat de directorul său, Christian Prudhomme. Cooperarea extinsă va include nu doar parteneriatul Tour de France, ci și alte curse de ciclism.
Alain Favey, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Marketing, a declarat: „ŠKODA și ciclismul merg mână în mână. Prelungirea parteneriatului de lungă durată cu organizatorul Tour de France, A.S.O., evidențiază strânsa legătură a mărcii ŠKODA cu ciclismul, iar susținerea atât a Tour de France, cât și a altor evenimente renumite de ciclism este grăitoare pentru tradiția de 124 de ani a companiei. Povestea de succes a mărcii noastre a început cu fabricarea de biciclete în Decembrie 1895.”
Pe lângă Tour de France, parteneriatul cu organizatorii de evenimente sportive include La Vuelta, Paris-Nice, Critérium du Dauphiné, Paris-Roubaix, La Flèche Wallonne, Liège-Bastogne-Liège și L’Etape du Tour. ŠKODA își extinde, totodată, și angajamentele existente de susținere a curselor de ciclism Paris-Tours și Volta Catalunya. Pe durata Tour de France, La Vuelta, Paris-Nice și Critérium du Dauphiné, ŠKODA va sponsoriza Tricoul Verde pentru ciclistul cu cel mai mare număr de puncte.
Pe durata Tour de France 2018, aproximativ 12 milioane de pasionați de ciclism s-au strâns pe circuit, însoțiți de aproape 1,4 miliarde de telespectatori din mai mult de 190 de țări de pe întreg globul, ceea ce a făcut ca tradiționalul Tour de France să fie al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume. Aplicația de mobil a evenimentului sponsorizat de ŠKODA AUTO a fost descărcată pe aproximativ 1,5 milioane de dispozitive în 2018.
O parte importantă a angajamentului ŠKODA față de Tour de France este de a susține evenimentul în calitate de partener auto oficial. Din start, ŠKODA excelează prin fiabilitate maximă. Atât echipele individuale, cât și reprezentanții și organizatorii cursei, vor fi dotați cu autoturisme de la tradiționalul producător ceh de automobile. De exemplu, ŠKODA SUPERB va avea rolul de Mașină Roșie – un real centru de comandă, cu plafon de sticlă retractabil, care îi va permite directorului de circuit, Christian Pruhdhomme, să stea în picioare în spate și să aibă o vizibilitate optimă asupra plutonului înainte de startul etapei.
De asemenea, ŠKODA va fi prezentă prin sloganuri și reclame în format mare și va comunica despre eveniment pe mai multe canale. Pentru Tour de France 2019, ŠKODA AUTO va lansa o nouă campanie de marketing, care va putea fi urmărită la televizor, pe internet si pe canalele de social media.
Părinții fondatori Laurin și Klement au pus bazele poveștii de succes a companiei ŠKODA AUTO în 1895, în Mladá Boleslav, prin construirea unei fabrici de biciclete. Angajamentul producătorului auto ceh față de ciclism, alături de hochei pe gheață, este, deci, o piatră de temelie a strategiei ŠKODA de sponsorizare.
Relația apropiată dintre ŠKODA și ciclism se întinde dincolo de activitățile de sponsorizare;ŠKODA operează propriul site web de ciclism, WeLoveCycling.com, și gama extinsă de produse SKODA include de foarte mulți ani biciclete și accesorii de profil.