Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

ŠKODA – partenerul oficial Tour de France pana in anul 2018

› ŠKODA şi A.S.O., organizatorul Tour de France, şi-au prelungit parteneriatul de succes cu încă cinci ani
› ŠKODA susţine de asemenea Turul Spaniei şi alte concursuri renumite de ciclism
› Producătorul auto ceh este partenerul oficial Tour de France încă din 2004
› Povestea de succes a mărcii ŠKODA a început în 1895, cu fabricarea de biciclete

Ciclismul rămâne un important pilon de susţinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA. Producătorul ceh şi-a prelungit cu încă cinci ani, până în 2018, angajamentul ca partener oficial şi partener auto oficial al Tour de France. Acordul pentru perioada 2014-2018 a fost semnat în 05 martie la Geneva, de către ŠKODA şi compania franceză de marketing ASO (Amaury Sport Organisation).


Ciclismul rămâne un important pilon de susţinere al strategiei de sponsorizare ŠKODA. Producătorul ceh şi-a prelungit cu încă cinci ani, până în 2018, angajamentul ca partener oficial şi partener auto oficial al Tour de France.

Suplimentar faţă de Tour de France – cea mai renumită cursă de ciclism din lume – sponsorizarea include şi Turul Spaniei (‘Vuelta’), în care ŠKODA este implicată încă din 2011. Alături de acestea, alte opt evenimente internaţionale de ciclism au fost incluse în acordul cu A.S.O.

“Prelungindu-ne angajamentul la Tour de France şi alte concursuri renumite, ne reafirmăm legătura strânsă cu ciclismul”, spune Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland, CEO ŠKODA. “Şi în anii următori, ŠKODA intenţionează să crească în continuare, ca marcă internaţională de volum, cu cea mai amplă ofensivă de modele din istoria companiei. Prezenţa noastră puternică şi continuă în ciclism ne consolidează pe termen lung gradul de recunoaştere şi imaginea la nivel internaţional. Mai mult, aceste acţiuni de sponsorizare ne reflectă istoria de aproape 119 ani, istorie cu o legătură specială cu ciclismul.” Fondatorii ŠKODA, Laurin şi Klement, au pus prima piatră de temelie a succesului viitor al ŠKODA, în 1895, cu producţia de biciclete.


Acordul în acest sens a fost semnat la Geneva în 05 martie de către (din stânga): Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing, Jean-Etienne Amaury, Preşedintele Amaury Sport Organisation, Dr. Winfried Vahland, CEO ŠKODA şi Yann Le Moenner, CEO Amaury Sport Organisation.

“ŠKODA este de zece ani un partener puternic şi de încredere pentru evenimentele internaţionale de ciclism. Eu personal simt în timpul cursei că ŠKODA mea este mai mult decât o simplă maşină, este biroul meu şi locul în care îmi petrec cea mai mare parte a zilei”, spune Christian Prudhomme, director pentru ciclism al A.S.O. şi directorul Tour de France. “Suntem deosebit de încântaţi să continuăm pe o perioadă de încă cinci ani cooperarea noastră de succes cu o marcă ce are o evoluţie atât de dinamică.”

Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France. “Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezintă o ocazie excelentă pentru a prezenta audienţei globale marca şi modelele noastre,” declară Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.


Acordul în acest sens a fost semnat la Geneva în 05 martie de către (din stânga): Jean-Etienne Amaury, Preşedintele Amaury Sport Organisation, Dr. Winfried Vahland, CEO ŠKODA, Yann Le Moenner, CEO Amaury Sport Organisation şi Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.

Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de telespectatori.

Utilizarea automobilelor ŠKODA a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizării Tour de France. An de an, peste 200 de maşini ŠKODA călătoresc 2,8 milioane de kilometri în timpul evenimentului ciclist numărul unu din Franţa. În ultimii zece ani a fost parcursă o distanţă de circa 28 milioane de kilometri, ŠKODA dovedindu-şi astfel fiabilitatea. În toată această perioadă nicio singură maşină nu a fost nevoită să-şi întrerupă drumul din cauza unei defecţiuni tehnice.

Suplimentar faţă de automobilele ŠKODA, marca este prezentă cu bannere şi panouri publicitare de mari dimensiuni, precum şi pe toate canalele de comunicare.

Alături de hocheiul pe gheaţă, ciclismul este cel mai important pilon de susținere ale strategiei de sponsorizare a producătorului auto ceh. ŠKODA susţine importante evenimente profesioniste de ciclism, dar şi ciclismul în general. Printre altele, ‘Bike for Life’, ‘Ride London’ şi ‘Velothon’ Berlin beneficiază de asemenea de suportul mărcii ŠKODA.

ŠKODA îşi arată însă legătura strânsă cu ciclismul şi mai departe decât doar prin sponsorizare. De ani de zile, bicicletele şi accesoriile corespunzătoare se numără printre produsele gamei extinse a mărcii ŠKODA. Colecţia actuală de biciclete ŠKODA dispune de zece modele şi este mai atractivă ca niciodată.

Mladá Boleslav/Geneva / Bucuresti, 06.03.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.