Škoda Velo Challenge premiaza cea mai in forma companie din fiecare industrie
Cu o traditie de peste 7 ani in sprijinul ciclismului la nivel international, Škoda este partener principal al primei competitii de mountain biking din Romania adresata in exclusivitate companiilor: Škoda Velo Challenge. Competitia, organizata in parteneriat cu revista de ciclism Mbike, va avea loc duminica, 5 iunie, in padurea Baneasa.
Škoda Velo Challenge insumeaza o serie de trei evenimente (o competitie, un expo de biciclete si un after-party) ce se vor desfasura pe parcursul zilei de duminica, 5 iunie 2011, incepand cu ora 9:00, astfel incat iubitorii mersului cu bicicleta sa se poata bucura pe deplin de o zi dedicata lor.
“Prin acest eveniment, importatorul Škoda din cadrul Porsche Romania isi doreste sa sustina comunitatea in crestere a ciclistilor amatori. Competitia intre companii este doar una din actiunile de biking si outdoors sustinute de Škoda, demonstrand astfel implicarea marcii in promovarea unui stil de viata sanatos si activ”, spune Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager, Škoda Romania.
Škoda Velo Challenge este un eveniment de ciclism pentru amatori dedicat companiilor, in care angajatii acestora se pot intrece intr-o competitie de mountaibiking de tip relay. Acestia se pot inscrie in echipe de cate patru concurenti, iar fiecare membru din echipa trebuie sa parcurga un traseu prin padurea Baneasa de cca 10 km. Companii din aceeasi industrie pot concura pentru Cupa Škoda Velo Challenge, oferita celei mai rapide echipe din fiecare categorie. Cu cat mai multe echipe inscrise, cu atat cresc sansele pentru victorie!
Inscrierile pentru competitie au inceput deja pe www.activeromania.ro, site-ul comunitatii pasionate de sporturi outdoors, creat de Škoda.
Premiile pentru echipele din competitie ce vor urca pe podium constau in biciclete, echipamente si accesorii de ciclism, precum si o serie de excursii de weekend alaturi de Yeti, primul SUV de la Škoda.
Totodata, in cadrul evenimentului, va avea loc Velo Expo, un targ cu expunere si vanzare de biciclete, echipamente, accesorii si nutritie de ciclism si outdoors. Festivitatea de decernare a premiilor va fi urmata de o petrecere Velo Party pentru biciclisti cu muzica buna si distractie maxima. Accesul la Velo Expo si Velo Party va fi gratuit.
Printre sponsorii evenimentului se numara Black & Decker, Ideal Bikes, Garanti Bank, Gregory’s, Red Bull, Shimano si altii.
Škoda Yeti este masina oficiala a competitiei Škoda Velo Challenge. Primul SUV de la Škoda, modelul Yeti este pregatit sa faca fata provocarilor in oras si off-road, dar si sa va depaseasca asteptarile. Mai multe informatii despre noul Yeti gasiti aici.
Škoda sprijina ciclismul la nivel international inca din 2004, initiativa ce face parte din directia strategica a brandului. Compania este unul din partenerii principali ai competitiilor renumite de ciclism precum Tour de France, Giro d‘Italia, Tour de Suisse, Tour de Normandie si Road World Championship, organizate de catre Federatia Internationala de Ciclism (UCI).
De asemenea, Škoda este unul din principalii suporteri ai celei mai mari competitii de mountain biking din Romania, Prima Evadare, care va avea loc in data de 8 mai 2011, cu startul in Bucuresti, si va reuni peste 2000 de participanti.
Mbike este o revista dedicata iubitorilor ciclismului din Romania, prezenta pe piata inca din 2007. Singura publicatie de profil de pe piata, Mbike contine articole despre biciclete, echipamente si acesorii, nutritie, lifestyle, destinatii, evenimente si oameni care sustin promovarea mersului cu bicicleta. Pentru mai multe informatii, intra pe www.mbike.ro.
Campania de comunicare Škoda Velo Challenge, precum si site-ul www.activeromania.ro, au fost realizate de catre agentia de publicitate Frank.