· Pentru prima dată, tracţiunea integrală poate fi comandată împreună cu transmisie automată cu dublu ambreiaj şi cu 6 trepte de viteză (DSG)
· Motorul 2.0 TDI cu injecţie directă Common-Rail şi cu filtru de particule, generează 103 kW
· Modelul de top Superb şi bestseller-ul Octavia au devenit acum chiar mai atractive
Škoda oferă acum pentru modelele Octavia şi Superb, şi combinaţia între transmisia automată cu dublu ambreiaj, cu 6 trepte de viteză (DSG) şi tracţiunea integrală. Noua configuraţie va fi disponibilă începând cu luna noiembrie, pentru puternicul motor diesel 2.0 TDI cu 103 kW (140 CP). Propulsorul dispune de injecţie directă Common-Rail, precum şi de filtru de particule diesel în standard şi îndeplineşte astfel cerinţele stricte ale normei de poluare Euro 5.
Prin lansarea variantei atractive tracţiune integrală-transmisie automată, Škoda îşi subliniază competenţele în domeniul tracţiunii integrale. Cererea pentru variantele cu tracţiune integrală ale modelelor Superb şi Octavia este de mulţi ani semnificativă. Fiecare al zecelea Superb vândut dispune de tracţiune 4×4, iar la versiunea Superb Combi, chiar fiecare al cincilea. În cazul modelului Octavia Combi, cota celor cu tracţiune integrală atinge 15%. Cititorii revistei AutoBild Allrad au ales în repetate rânduri modelul Octavia Combi 4×4 ca fiind “Maşina cu tracţiune integrală a anului”. Modelul Octavia Scout a fost desemnat cu titlul “Best Crossover Estate” oferit de revista britanică 4×4.
La Škoda, DSG şi tracţiunea integrală de ultimă generaţie oferă hightech la nivel superior: pentru mai mult confort şi mai multă siguranţă. Cuplajul Haldex din cea mai tânără generaţie, şi anume a patra, preia sarcina distribuţiei electronice a puterii pe punţile faţă şi spate. Când maşina se deplasează pe şosele obişnuite, asfaltate, 96 % ale puterii de tracţiune sunt transmise punţii faţă. Imediat ce suprafaţa de rulare devine nefavorabilă, sistemul Haldex reacţionează în fracţiuni de secundă şi redirecţionează cuplul spre roţile care dispun de cele mai bune condiţii de tracţiune. Până la 90 % ale puterii sunt transmise către puntea spate. Roţile sunt controlate individual şi electronic. Astfel maşina poate fi mai bine controlată, în combinaţie cu sistemele ABS şi ESP şi îşi păstrează stabilitatea chiar şi pe terenul dificil sau pe suprafeţe cu condiţii extreme.
Pentru Škoda, această nouă ofertă face parte din promisiunea “Simply Clever”. Obiectivul constă în optimizarea permanentă a gradului de utilitate al maşinilor, în combinaţie cu un raport optim preţ-ofertă pentru client. Succesul confirmă calităţile mărcii: în doar primele opt luni ale anului 2010, au fost livrate aproape o jumătate de milion de maşini. Aceasta înseamnă o creştere de peste 13 % faţă de anul precedent.