- Marca ceha a vandut cele mai multe modele diesel din Romania
- Octavia Tour ramane un reper pentru vanzarile Skoda
- Noua Octavia dispune de o oferta speciala
- Noile modele Roomster, Fabia si gama Scout vor creste succesul marcii
Skoda este, de cativa ani de zile, cea mai de succes marca de import din Romania. Reteaua vasta de distributie si puncte de service din intreaga tara a ajutat marca ceha sa ajunga la cel mai inalt nivel in topul preferintelor clientilor romani. Acest ascendent s-a pastrat si in primele trei luni ale acestui an, cand importatorul Porsche Romania a livrat un total de 5.294 de unitati Skoda, in crestere cu 33,5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cel mai de succes model a fost iarasi Octavia Tour, cu 1.729 de unitati, urmat indeaproape de Fabia (1.721) si de Octavia (1.551). De asemenea, noul model Roomster, lansat spre sfarsitul anului trecut, a surprins in mod placut, clasandu-se, in primul trimestru al lui 2007, pe prima pozitie in cadrul segmentului Monovolume, cu 163 unitati.
Cel mai important rezultat al marcii Skoda in Romania, care in 2005 si 2006 si-a dublat, anual, cifra de vanzari, este acela ca detine fotoliul de lider la capitolul motorizari diesel (3326 unitati). Calitatea, fiabilitatea si consumul excelent al propulsoarelor TDI au atras cei mai multi clienti de modele diesel catre masinile constructorului ceh. „Marca Skoda este recunoscuta pentru raportul excelent pret-calitate. In acelasi timp am demonstrat ca atumobilele noastre ofera prin fiabilitate si consum redus solutia excelenta pentru costuri mici de intretinere,” a declarat Vlad Rusu, directorul marcii in Romania.
Faptul ca Octavia Tour este cel mai bine vandut model Skoda din tara noastra nu mai reprezinta de mult o surpriza. Acest model a reprezentat multi ani de zile locomotiva marcii din Mlada Boleslavl, inregistrand succese remarcabile pe toate pietele unde a fost comercializata. Skoda Octavia Tour a fost mentinuta in productie datorita potentialului prezent inca in anumite piete, printre care se face remarcata Romania, cu o contributie majora in acest sens. Aceasta implicare si dezvoltarea excelenta a retelei de distributie nationale au adus Romaniei premiul pentru cel mai bun importator Skoda in 2005 si a fost pentru prima oara cand piata autohtona a determinat semnificativ programul de productie al unei fabrici europene. In consecinta, Skoda Octavia Tour va fi mentinuta in productie atat timp cat cererea pentru acest model se mentine la un nivel ridicat. Dupa ce anul trecut a fost comercializat in 6.666 de exemplare, acest model are un obiectiv de 7.200 de unitati livrate in 2007. Pentru moment, in primele trei luni ale anului au fost vandute 1.729 de unitati.
Un alt produs de succes al celor de la Skoda este noua generatie a modelului Octavia, care s-a vandut in 5.435 de unitati anul trecut si in 1.551 de unitati in primele trei luni ale acestui an. Masina care impresioneaza prin rafinament, fiabilitatea si consum excelent beneficiaza, in acest moment, de o oferta speciala, pentru versiunea de echipare Trend. Astfel, pentru un pret care porneste de la 11.756 euro, fara TVA, cumparatorii primesc o echipare bogata, care include radio CD cu MP3 player, computer de bord, aer conditionat climatronic, airbaguri frontale si laterale fata, ABS + ASR, oglinzi incalzite si reglabile electric, geamuri electrice fata si cotiera fata.
Gama Skoda se va intari, in acest an, cu mai multe modele noi. Pe langa noua generatie Fabia, piata autohtona va primi si noile versiuni Scout ale modelelor Octavia si Roomster, create special pentru clientii Skoda care sunt interesati de performante mai bune de off-road, tractiunea integrala (pentru Octavia) si garda la sol inaltata, precum si de noul vehicul utilitar Praktik, creat pe platforma monovolumului Roomster. „Acest an aduce cele mai multe premiere din istoria marcii. Alaturi de noua generatie Fabia, modelul cu cele mai importante volume in Romania in anul trecut, Skoda Praktik este un model de la care avem asteptari importante. Este un segement care poate asigura volume importante, mai ales din perspectiva clientilor de flote.” a explicat Vlad Rusu.
Bucuresti, 5.04.2007
{mosloadposition user10}