Rezultatele obţinute de Škoda Auto la sfârşitul primului trimestru al acestui an sunt excelente. Vânzările înregistrate de producătorul ceh în ultimele trei luni totalizează 173.474 de automobile, ceea ce înseamnă o creştere de 15,7% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent.
Škoda Octavia a devenit cel mai popular model de import în primele luni ale acestui an – compania a vândut 70.970 de astfel de automobile, situându-se în creştere cu 33.8 % faţă de anul trecut.
Rezultatele primului trimestru au fost influenţate în mod pozitiv de o cerere tot mai mare în Europa de Est şi China. În Europa de Est au fost vândute 27.461 de automobile Škoda (+ 38.6 %). Reţeaua de distribuţie din China este în permanentă creştere, iar vânzările au cunoscut aceeaşi tendinţă ascendentă. De la începutul lunii ianuarie până la finele lunii martie a anului în curs au fost vândute în total 16.212 maşini.
În România marca Škoda a înregistrat o creştere de 15,28 % comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent, atingând pe primul trimestru o cifră totală a livrărilor 6.103 de autoturisme. În topul preferinþelor românilor se aflã Škoda Octavia cu 2.299 de unităţi, urmată de modelul Octavia Tour cu 1.578 de maşini livrate şi de noua Fabia, care a fost livrată în acest interval către 927 de clienţi.
{mosloadposition user10}