› Aplicaţie atractivă oferind reportaje actualizate, componenţa echipelor, statistici şi informaţii din spatele culiselor
› Parte a proiectului complex de sponsorizare a Campionatului Mondial de Hochei pe Gheaţă din Slovacia
› Marca susţine deja a 19-a ediţie consecutivă a acestui eveniment sportiv
ŠKODA transpune Campionatul Mondial de Hochei pe Gheaţă 2011 pe iPhone, iPad şi iPod touch. Fiind sponsorul principal al celei de-a 75-a ediţii a Campionatului Mondial de Hochei pe Gheaţă IHHF, producătorul ceh, împreună cu Federaţia Internaţională de Hochei pe Gheaţă IIHF, a dezvoltat aplicaţii atractive pentru turneul care are loc între 29 aprilie şi 15 mai în Slovacia. Utilizatorii acestor tipuri de smartphone şi tablete, care sunt interesaţi de hochei-ul pe gheaţă, au posibilitatea de a descărca gratuit şi de a utiliza oricând această nouă aplicaţie.
Ghidul interactiv nu oferă doar acces de tip live-ticker la toate meciurile Campionatului Mondial, ci şi o mulţime de reportaje din spatele culiselor şi informaţii interesante despre acest highlight sportiv al anului. Astfel, veţi regăsii informaţii detaliate cu privire la echipe, jucători şi locaţiile în care se vor desfăşura meciurile turneului. Pot fi accesate şi statistici amănunţite, iar fanii care vor participa la meciurile care au loc în stadioanele Bratislava şi Košice, se pot informa în prealabil prin intermediul aplicaţiei, fiindu-le oferite informaţii utile, ca de exemplu asupra sectoarelor dedicate fanilor sau cu privire la situaţia traficului rutier din vecinătatea stadioanelor. Oferta atractivă este completată de serviciul de informare asupra rezultatelor şi de reportajele de joc cu imagini în mişcare, disponibile în cinci limbi (slovacă, cehă, germană, engleză şi rusă). Aplicaţia este compatibilă iPhone, IPad şi iPod touch şi are la bază sistemul de operare iOS (iPhone 3G, 3GS, 4G).
Noua ofertă on-line este doar unul dintre elementele programului prin care sponsorul principal ŠKODA susţine în acest an, deja pentru a 19-a oară consecutiv, Campionatul Mondial de Hochei pe Gheaţă IHHF care are loc anual. Iar în acest an, producătorul ceh este mai vizibil ca niciodată: prin flota ŠKODA compusă din 40 de maşini pentru invitaţi şi oficialităţi, prin sigla din teren şi din stadioane, de pe tricourile şi căştile a nu mai puţin decât cinci echipe, sau prin proiectele desfăşurate pe stadioane şi internet: ŠKODA marchează în mod vizibil acest Campionat Mondial şi este o prezenţă puternică, nu în ultimul rând datorită faptului că marca se prezintă pentru prima dată, în faţa milioanelor de telespectatori, cu noul corporate design.