Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Skoda isi mentine trendul ascendent

Şi în luna aprilie, cel mai mare producător auto ceh, Škoda Auto, şi-a menţinut evoluţia ascendentă. Numărul vehiculelor livrate la client a crescut în continuare, însumând de la începutul anului 242.078 unităţi, ceea ce corespunde unei creşteri de 19 % faţă de anul precedent. În luna aprilie, mulţumită celor 63.177 vehicule, s-a înregistrat un plus de 3,5 % faţă de aprilie 2009.

O contribuţie mare la cifrele de vânzări crescătoare ale mărcii auto din Cehia, a avut-o piaţa chineză. Aici, plusul de livrări, faţă de luna aprilie a anului anterior, este de 31%, adică livrările au crescut până la 12.108 unităţi. Dar şi alte pieţe Škoda s-au dezvoltat foarte bine. În regiunile de peste ocean, vânzarea a crescut cu 66%, iar în Europa de Est, în ciuda pieţei dificile, cu 8%. Şi în Europa de Vest, fără Germania, Škoda şi-a ameliorat cifrele cu 38% faţă de anul anterior.

Marca a repurtat o creştere clară a vânzărilor pe piaţa originară. Clienţilor din Cehia le-au fost livrate în luna aprilie 5.604 vehicule, deci cu 24% mai mult decât în anul anterior. Cea mai importantă creştere a lunii, în ceea ce priveşte vânzările, a aparţinut modelului Škoda Octavia Combi Tour, 754 de clienţi decizându-se pentru această maşină. Anul trecut au fost doar 185. Cota mărcii Škoda pe piaţa originară a crescut în aprilie la 36,59 %.
 
Piaţa de desfacere care pentru Škoda ocupă locul doi ca dimensiune, după China, este în continuare Germania. Producătorul auto ceh a livrat, în cea de-a patra lună a acestui an, 10.199 vehicule către clienţii germani. “Chiar dacă, în comparaţie cu anul 2009, în care mulţumită Primei de casare au fost înregistrate cifre excepţionale, în perioada ianuarie-aprilie 2010, vânzările au scăzut cu 35 %. Totuşi faţă de ultimul an “normal”, adică 2008, Škoda a înregistrat o creştere de 7% în perioada similară, adică vânzările au atins 43.268 unităţi, marca menţinându-şi cu succes poziţia de importator numărul 1 în Germania”, a declarat Reinhard Fleger, Membru al consiliului de administraţie pentru marketing şi distribuţie.

În luna aprilie, Škoda Octavia este maşina cea mai vândută (25.111 autovehicule; adică -0,6 %), urmată de Fabia (19.261 autovehicule; -18,1 %), apoi de Superb (8.499 autovehicule; +163,2 %), de Yeti (4.334 autovehicule), apoi de Octavia Tour (3.459 autovehicule; -20,8 %) şi de Roomster (2.513 autovehicule; -46,2 %).

Bucuresti, 02.06.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.