› ŠKODA îşi intensifică activităţile în domeniile “Digitalizare la nivel de companie”, “Conectivitate/Automobil conectat” şi “Concepte pentru mobilitatea viitorului”
› Digitalizare joacă un rol cheie în toate ariile Strategiei ŠKODA 2025
› Digitalizarea va integra în curând toate departamentele companiei
Mladá Boleslav, iulie 2016 – ŠKODA îşi consolidează organizaţia cu ajutorul noului domeniu al “digitalizării”. Astfel, producătorul auto ceh creează premise importante, necesare generării soluţiilor impuse de modificările la care este supusă tehnologia. Digitalizarea include ca sarcini principale dezvoltarea de noi produse şi servicii de mobilitate. Adiţional, acest domeniu va oferi baze solide pentru pregătirea transformării digitale în întreaga companie.
Digitalizarea include ca teme principale dezvoltarea de noi produse şi servicii de mobilitate
“De decenii, inovaţiile în domeniul tehnologiei digitale au modificat multe zone ale vieţii noastre şi ale industriei noastre”, a declarat Preşedintele Consiliului de Administraţie ŠKODA, domnul Bernhard Maier. “Această evoluţie are loc cu forţă şi penetrare atât de puternice, încât pune în umbră tot ceea ce am cunoscut până în prezent. Automobilul este doar o părticică a unei revoluţii la scară mult mai mare. Utilizând tehnologii inovatoare, vom uşura vieţile clienţilor noştri atunci când sunt la drum, călătoriile devenind totodată mai eficiente şi mai interesante.”
Digitalizarea este un punct cheie de acţiune a recent anunţatei Strategii 2025 a mărcii ŠKODA. Având o funcţie integrativă, digitalizarea va implica toate ariile companiei – de la instruirea şi trainingul angajaţilor, la dezvoltarea autovehiculelor cu ajutorul realităţii virtuale moderne şi al tehnologiilor 3D, dar şi până la producţia automobilelor conform conceptului Industria 4.0. În viitor, digitalizarea va avea o influenţă tot mai mare asupra domeniului tradiţional de activitate al companiei ŠKODA, cel al producţiei de automobile.
Preşedintele Consiliului de Administraţie ŠKODA, domnul Bernhard Maier explică implicaţiile digitalizării asupra industriei auto, prin analogie cu evoluţia telefonului: “Inventarea telefonului a reprezentat o revoluţie pentru omenire, deoarece permite comunicarea prin voce, în timp real şi pe distanţe mari. În prezent există mai multe telefoane ca niciodată. Dar caracteristicile şi utilizarea telefonului s-au schimbat complet. Pentru industria telecomunicaţiilor, aceasta a însemnat transformarea completă a modelului de business. Industria auto se află în faţa unei transformări similare.”