Competiția destinată amatorilor iubitori de sporturi outdoor revine într-un nou format, cu o serie de concursuri de echipă și individuale de ciclism, alergare și activități destinate copiilor
ŠKODA revine cu o nouă ediție a competiției ŠKODA Velo Challenge, într-un format nou, care se va desfășura sâmbătă, 20 iunie 2015, în Pădurea Băneasa.
De anul acesta, ŠKODA Velo Challenge se transformă în ŠKODA Green Challenge și oferă un program de activități destinate atât angajaților, cât și întregii familii. Astfel, cea de-a cincea ediție a competiției va reuni curse de ciclism, alergare și activități pentru copii.
Mult-îndrăgita competiție de ciclism de tip ștafetă pentru echipe din companii își așteaptă în luna iunie concurenții să participe în echipe formate din doi sau patru membri. Totodată, va fi organizată o competiție individuală de alergare, precum și o cursă de ciclism și alergare pentru echipe formate din doi membri. În plus, ŠKODA pregătește anul acesta și o serie de activități și concursuri pentru cei mici. Mai multe detalii despre ŠKODA Green Challenge sunt disponibile pe site-ul oficial www.skodagreenchallenge.ro.
La fel ca în edițiile anterioare, participanții se vor bucura de numeroase surprize și premii atractive si, în același timp, vor petrece momente frumoase alături de familie și colegi.
“Ne bucurăm că suntem la cea de-a cincea ediție consecutivă a competiției. Anul acesta, prin ŠKODA Green Challenge, dorim să oferim noi provocări participanților și totodată să ne îndreptăm atenția și către familii și cei pasionați de alergare. Promovăm în acest fel, pe lângă spiritul de echipă, și un stil de viață activ, distracția și activitățile de familie”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.
În edițiile precedente, ŠKODA Velo Challenge a fost organizată ca o competiție de tip ștafetă pentru angajații din companiile mari și mici, care se înscriau în echipe de câte patru concurenți (categorii: masculin, feminin sau mixt). Fiecare echipă din concurs a avut de parcurs, într-un timp limită de patru ore, un total de 40 de kilometri prin pădurea Băneasa.
Conceptul și implementarea proiectului sunt realizate de agențiile Frank, MSPS și Oxygen, care formează un grup independent de comunicare și oferă servicii integrate de publicitate, branding, online (prin divizia Frank Digital), BTL, mobil și retail marketing (prin MSPS) și relații publice (prin Oxygen).
Despre ŠKODA și ŠKODA Green Challenge
Škoda sprijină ciclismul la nivel internațional încă din 2004, inițiativă ce face parte din direcția strategică a brandului de a se implica în promovarea unui stil de viață sănătos și activ. ŠKODA este recunoscută la nivel global pentru implicarea în competiţiile sportive, marca având o legătură specială cu ciclismul, deoarece începuturile companiei sunt legate de producţia de biciclete. În anii trecuţi, ŠKODA a sponsorizat competiții renumite de ciclism precum Tour de France, Giro d‘Italia, Tour de Suisse, Tour de Normandie și Road World Championship, organizate de către Federația Internațională de Ciclism (UCI).
În România, ŠKODA își propune să aducă marca mai aproape de comunitatea în creștere a cicliștilor si alergătorilor amatori, motiv pentru care sponsorizează o serie de evenimente sportive și pentru care și-a creat și propria competiție – ŠKODA Green Challenge, aflată la a cincea ediție în 2015.