- Spațiu pentru până la șapte persoane și două moduri diferite pentru configurarea interiorului
- Comenzi tactile și digitale
- Limbajul inovator de design se concentrează pe formele reduse, simplificate și practice, precum și pe utilizarea simplă și confortabilă a tehnologiilor digitale, făcând totodată uz de materiale sustenabile
Mladá Boleslav – ŠKODA AUTO prezintă o nouă avanpremieră a limbajului de design viitor al mărcii. Prima schiță de design a studiului VISION 7S prezintă un automobil spațios, cu o arhitectură flexibilă absolut nouă a interiorului, oferind suficient spațiu pentru până la 7 persoane. Interiorul cu design minimalist este creat din materiale sustenabile. Noul limbaj de design este autentic și permite controlul intuitiv al tehnologiilor de ultimă oră, precum și un grad foarte ridicat de funcționalitate.
Conceptcar-ul electric VISION 7S este primul prototip ŠKODA ce etalează noul limbaj de design al mărcii. Iar acum a fost publicată prima schiță de design ce prezintă interiorul automobilului. Alături de materialele sustenabile, interiorul minimalist este caracterizat și prin spațiul generos, cu locuri dispuse pe trei rânduri, pentru până la șapte persoane, la care se adaugă și soluțiile Simply Clever – semnătura inconfundabilă a mărcii ŠKODA.
Prima schiță de design a studiului VISION 7S prezintă un automobil spațios,
cu o arhitectură flexibilă absolut nouă a interiorului, oferind suficient spațiu pentru până la 7 persoane.
Oliver Stefani, cel ce conduce departamentul ŠKODA Design, explică: ”Noul limbaj de design este minimalist, funcțional și autentic. Și pe viitor ne vom concentra în continuare și pe valorile tradiționale ale modelelor ŠKODA, precum spațiul generos, utilizarea facilă și gradul ridicat de funcționalitate. Cu noul nostru limbaj de design facem următorul pas și punem și mai mult accent pe experiența percepută de client. Creativitatea extraordinară a designerilor și inginerilor noștri este demonstrată, de pildă, de elementele amovibile de la interior, precum și de noile dezvoltări din gama de soluții Simply Clever, ca de exemplu scaunul pentru copii integrat. Liniile deliberat minimaliste reprezintă totodată o extensie a designului exterior clar și curat.”
Soluții de detaliu inovatoare
La interiorul robust al noului conceptcar VISION 7S se face remarcată planșa de bord dispusă orizontal și extinsă până la portiere, amplificând astfel senzația de spațiu. Suportul pentru braț așezat în poziție optimă simplifică interacțiunea cu ecranul tactil, ce asigură operarea intuitivă, alături de butoanele tactile. Butoanele tactile au fost integrate și pe volanul ce are un design nou. Sistemul de iluminare ambientală accentuează diferite zone de la interior, inclusiv afișajul ce comunică nivelul de încărcare al bateriei. Sistemul asigură, de asemenea, iluminarea corespunzătoare la accesul în autoturism și la coborâre. Panourile ușilor dispun, la rândul lor, de elemente interactive tactile și vizuale. Scaunul pentru copii integrat este poziționat în consola centrală, care este cel mai sigur loc din automobil. Spătarele scaunelor din față sunt echipate cu suporturi pentru dispozitive multimedia, pentru pasagerii de pe rândurile 2 și 3 de scaune. Tot aici sunt integrate și rucsacuri.
Butoane glisante inovatoare pentru modurile de configurare
Interiorul spațios oferă două configurații diferite, ce asigură o experiență spațială inedită și se pretează optim în două situații diferite: la condus și la relaxare. În modul pentru condus, toate comenzile sunt poziționate în locul ideal, iar ecranul tactil central este aliniat vertical, pentru a afișa informațiile importante pentru condus. Modul pentru relaxare poate fi activat în timp ce este încărcată bateria sau când utilizatorii opresc pentru a se odihni. Astfel, volanul și panoul de instrumente glisează spre față și primul și al doilea rând de locuri glisează spre spate, pentru ca ocupanții să poată sta și mai relaxat. Această configurație le oferă pasagerilor spațiu și confort maxime.
ŠKODA AUTO și-a anunțat noul limbaj de design deja din martie, la conferința sa de presă anuală. Noul limbaj de design are la bază valorile tradiționale ale mărcii, precum robustețea, funcționalitatea și autenticitatea. De asemenea, viitorul limbaj de design al cehilor se distinge prin spațiul generos, materialele rezistente și sustenabile și forma aerodinamică și eficientă.