· Creşterea stabilă continuă şi în al treilea trimestru
· Un total de 664.800 de autovehicule livrate
· Cea mai bună lună septembrie din istoria companiei cu 81.200 de unităţi vândute
· Un nou record de vânzări în China
În primele nouă luni ale anului 2011, vânzările ŠKODA au crescut, la nivel internaţional, cu 16,8 procente, în comparaţie cu anul trecut. Livrările din ianuarie până în septembrie au crescut la un total de 664.800 unităţi (ianuarie – septembrie 2010: 569.000 autovehicule). Cu 81.200 de maşini vândute, marca a stabilit un nou record pentru luna septembrie (anul trecut: 75.800), iar întreaga istorie a companiei, această lună ocupă locul trei în ceea ce priveşte volumul vânzărilor (după martie 2011 şi iunie 2011).
“Anul acesta, ŠKODA continuă pe banda de viteză,” explică Jürgen Stackmann, membru în Consiliul de Administraţie ŠKODA , responsabil pentru Vânzări şi Marketing. “Tendinţa noastră de creştere este într-o formă bună. Înregistrăm creşteri în toate regiunile, iar în 2011 vom depăşi, pentru prima dată, pragul de 800.000 de automobile vândute. Abordarea noastră în privinţa modelelor va juca un rol important pentru modul în care, în anii ce urmează, ŠKODA îşi va dezvolta în continuare poziţia pe fiecare piaţă. Cu modelul compact Citigo şi cu modelul Rapid, construit în India, am introdus deja primele două modele noi. Drept rezultat, ŠKODA va accesa noi segmente de clienţi.”
Pe piaţa domestică, din Cehia, ŠKODA a vândut 5.100 de autovehicule în luna septembrie. Aceasta înseamnă că fiecare al treilea client ceh a ales o maşină cu însemnele Săgeţii Înaripate.
În alte ţări din Europa Centrală şi de Est, marca a reuşit să-şi întărească şi mai mult poziţia în luna care a trecut. Vânzările în Croaţia au crescut cu 85,9 procente, în România cu 9,6 procente, în Ungaria cu 8,9 procente, iar în Ucraina cu 7,1 procente.
În septembrie, în Europa de Vest, vânzările ŠKODA au crescut cu 2,6 procente, la 35.200 de autovehicule. Trei dintre pieţe au stabilit recorduri absolute: Vânzările în Marea Britanie au crescut la 7.200 de autovehicule (mai mari cu 33,2 procente). Elveţia a raportat o creştere de 27,9 procente (1.700 unităţi comercializate), iar Norvegia a crescut cu 27,7 procente (700 de autovehicule).
ŠKODA a înregistrat un avânt continuu şi puternic, cu rate mari de creştere, în regiunile în curs de dezvoltare din Rusia, India şi China. În Rusia şi India, până la finalul lunii septembrie, ŠKODA a vândut deja mai multe autovehicule decât a reuşit pe tot parcursul anului 2010. Livrările în Rusia au crescut cu 63,1 procente, la 6.500 unităţi în septembrie, rezultând în cea de-a doua cea mai bună lună din toate timpurile. Vânzările în India au crescut cu 37,5 procente, la 2.200 unităţi în septembrie. În China producătorul a obţinut un nou record de vânzări, cu 21.100 autovehicule (+ 9,8 procente) livrate.
Chiar şi pe celelalte pieţe, din afara Europei, toate semnalele indică creştere pentru ŠKODA. Cu un plus de 125,1 procente în Australia, luna septembrie a însemnat pentru marcă chiar o depăşire a dublării vânzărilor.
Livrările către clienţi în luna septembrie 2011 (modele ŠKODA, în comparaţie cu septembrie 2010):
Octavia (35.300 autovehicule/plus 11,8 procente), Fabia (24.300 autovehicule/plus 3,6 procente), Superb (10.300 autovehicule/plus 2,9 procente), Yeti (6.500 autovehicule/plus 20,4 procente), Roomster (3.600 autovehicule/plus 7,5 procente).
Livrările către clienţi în perioada ianuarie-septembrie 2011 (modele ŠKODA în comparaţie cu ianuarie-septembrie 2010):
Octavia (283.900 autovehicule/plus 19,8 procente), Fabia (201.900 autovehicule/plus 19,1 procente), Superb (90.600 autovehicule/plus 23,5 procente), Yeti (50.800 autovehicule/plus 29,6 procente), Roomster (27.000 autovehicule/plus 10,9 procente).