› Strategia de creştere: ŠKODA AUTO a produs automobilul cu numărul un milion, încă de la mijlocul lunii octombrie, adică mai devreme decât în orice alt an din istoria companiei
› Automobilul aniversar: ŠKODA FABIA 1,0 TSI vopsită cu nuanţa Alb Moon
› Modele de succes: ŠKODA OCTAVIA şi ŠKODA FABIA sunt modelele pe care marca le vinde în cele mai multe exemplare
› Gamele SUV ŠKODA KODIAQ şi ŠKODA KAROQ oferă noi resurse de creştere
Miercuri, ŠKODA AUTO a produs automobilul cu numărul un milion, deci cu două săptămâni mai devreme decât în anul 2017. Acest eveniment înseamnă, totodată, că marca a atins pentru al cincilea an consecutiv vânzări de peste un milion. SUV-urile ŠKODA KODIAQ şi KAROQ, precum şi gamele OCTAVIA şi FABIA au contribuit semnificativ la acest succes.
Michael Oeljeklaus, membru al Consiliului de Administraţie ŠKODA AUTO, responsabil pentru Producţie şi Logistică, a declarat “Anul financiar actual ne demonstrează că gama modernă a mărcii ŠKODA ne permite să intrăm, în manieră sustenabilă, pe noi segmente de clienţi din pieţele internaţionale. În ultimii ani, ne-am crescut în permanenţă cifrele de producţie şi vânzări, iar acum am atins milionul pentru a cincea oară. Ne vom continua strategia de creştere şi în 2019. În acest sens, noua ŠKODA SCALA va juca un rol important, fiind un model nou, încadrat în segmentul A de mare volum.”
Automobilul cu numărul un milion din acest an este o ŠKODA FABIA 1,0 TSI, finisată în nuanţa Alb Moon şi a ieşit de pe banda fabricii din Mladá Boleslav în 17 octombrie. Modelul acesta de talie mică, recent actualizat, este cel mai popular model din gama ŠKODA, după OCTAVIA.
Cererea tot mai mare pentru modelele SUV ŠKODA KODIAQ şi ŠKODA KAROQ subliniază succesul campaniei SUV a mărcii. Aceste modele prezintă astfel o mare importanţă în portofoliul producţiei tot mai mari a producătorului auto ceh, contribuind semnificativ la atingerea producţiei de un milion de exemplare încă de la mijlocul lunii octombrie. ŠKODA KAMIQ este un model oferit exclusiv pe piaţa din China şi completează gama SUV a mărcii pe cea mai mare piaţă individuală a companiei. Modelul recent lansat, ŠKODA KODIAQ GT este al doilea SUV disponibil exclusiv pe piaţa chineză, reprezentând, de asemenea, o componentă de mare importanţă în campania SUV desfăşurată de ŠKODA pe piaţa din China.
Măsurile de continuare şi dezvoltare a succesului sunt ancorate în Strategia 2025 a mărcii ŠKODA. Aspectele-cheie ale acestei strategii sunt mobilitatea electrică, digitalizarea companiei, a producţiei şi a produselor, precum şi noi servicii de mobilitate şi soluţii de conectivitate. Alături de campania SUV de succes, compania se concentrează asupra mobilităţii electrice, a digitalizării şi internaţionalizării. Scopul este de a creşte treptat, de la 103 la 120, numărul de pieţe pe care este activă marca ŠKODA.